علم و تکنولوژی

احتمال وجود شارژ سریع 45 واتی در سامسونگ گلکسیA90

برخی شایعات حکایت از آن دارند که ممکن است گوشی گلکسی A90 سامسونگ بخشی از سری گلکسیR نو و دارای شارژ سریع 45 واتی باشد.

28 آذر 1401

گلکسیA50 سامسونگ با ویژگی های تازه به روزرسانی شد ، از سیستم تداوم تماس تا جلوه های پس زمینه در حالت فوکوس زنده

گوشی گلکسیA50 سامسونگ که این روزها استقبال مناسبی را نیز تجربه می نماید به روزرسانی شد. این به روز رسانی بیش از هر چیز بر ارتقای دوربین، اسکنر خوانشگر اثر انگشت و Bixby تمرکز دارد.

28 آذر 1401

سری آیفون 14 پرو اپل با نمایشگر های سوراخ دار عرضه می گردد

در حالی که اپل با خط فراوری آیفون فعلی خود با محدودیت های زنجیره تامین دست و پنجه نرم می نماید، خبرگزاری کره ای TheElec گزارش می دهد که مدل های پرو، سال آینده دوربین های سلفی پانچ با حفره 48 مگاپیکسلی را ارائه خواهند کرد.

27 آذر 1401

خودرو مدل Y تسلا تا سال 2020 رونمایی می گردد ، پیشبینی هایی مثبت برای دستاورد نو ایلان ماسک

گروه خودروسازی تسلا وعده داده که خودرو مدلY خود را تا سال 2020 رونمایی خواهد نمود. بر اساس اعلان های پیشین، این خودرو الکتریکی از مهمترین ایده های ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا است.

27 آذر 1401

چرا باید زبان ترکی یاد بگیریم؟

جمهوری ترکیه کشوری با اهمیت ژئوپلیتیکی است که از نظر استراتژیک - از نظر جغرافیایی و فرهنگی - به اروپای شرقی، آسیای مرکزی و خاورمیانه مرتبط است. این کشور شانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان است با طبقه میانه مصرف کننده رو به رشد که با افزایش نفوذ مالی و سیاسی ترکیه،...

23 آذر 1401

قلم مجذوب کننده شیائومی که می خواند و ترجمه می کند ، عکس

گجت نیوز نوشت: شیائومی به تازگی از یک قلم هوشمند تازه و مجذوب کننده از برند MIJIA رونمایی کرده که می تواند متون را اسکن کرده و با دقت بالا به زبان های مختلف ترجمه کند. این قلم هوشمند به اسکنر لیزری، دوربین و میکروفون مجهز است.

22 آذر 1401

بزرگداشت خیام؛ نمایشگاه فیروزه شعر پارسی

بزرگداشت خیامبیست و هشتم اردیبهشت، همزمان با بزرگداشت خیام و روز جهانی موزه ها، از نسخه خطی نفیس و ارزشمند دیوان رباعیات این شاعر بزرگ در موزه کتابخانه سلطنتی نیاوران، در نمایشگاه فیروزه شعر پارسی رونمایی می گردد.

18 آذر 1401

امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی

با هدف فراوری رادیو دارو های تازه و افزایش بهره وری کشاورزی سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

7 آذر 1401

چه خدماتی در پنجره واحد وزارت ورزش ارائه می شوند؟

وزارت ورزش و جوانان 44 خدمت دارد که در پنجره واحد این وزارت خانه و متصل به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت برای افراد قابل استفاده است.

27 آبان 1401

آشنایی با افزونه پیامک زماندار در وردپرس

آیا می دانید افزونه پیغامک زماندار چیست و استفاده از آن برای چه کسانی کاربرد دارد؟ بسیاری از سایت ها برای اهداف مختلفی مثل مارکتینگ، پیگیری و فالو آپ مشتریان یا تشکر از مشتریان برای خرید از افزونه ارسال پیغامک زماندار استفاده می نمایند. با استفاده از...

25 آبان 1401

چگونه در کنار ویندوز 11 یک سیستم عامل دیگر نصب کنیم؟

در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در کنار ویندوز 11 یک سیستم عامل دیگر نصب و از یک سری از اپ ها در آن بهره ببرید.

18 آبان 1401

نگاهی به نخستین چاپگر سه بعدی انکر؛ مدل سازی بسیار سریع

اگر برای چاپ سه بعدی، در کنار کیفیت، سرعت هم پارامتر مهمی برای شما محسوب می گردد، انکر با نخستین پرینتر سه بعدی خود AnkerMake M5 این احتیاج را برآورده می نماید.

11 آبان 1401

کوشش برای تأمین مسکن کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در مورد ساخت و تأمین مسکن کارکنان این وزارتخانه، به زودی با مراجع ذیربط ازجمله وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین موردنیاز احداث مسکن وارد مذاکره خواهیم شد.

10 آبان 1401

ساماندهی خدمات درمانی تخصصی در قالب نظام ارجاع و پزشک خانواده

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت گفت: ساماندهی خدمات درمانی تخصصی در قالب نظام ارجاع و پزشک خانواده از وظایف اصلی سیاستگذاری برای افزایش هزینه اثربخشی است.

2 آبان 1401

زعفران اصل را چگونه بشناسیم ، ترفند تشخیص زعفران اصل با جوش شیرین و آب سرد ، راه های تشخیص زعفران اصل از تقلبی که نمی دانستید

شاید برای بسیاری از خریداران سخت باشد که بتوانند زعفران اصلی را از زعفران تقلبی تشخیص دهند؛ اما راه های ساده ای برای این تشخیص وجود دارد.

1 آبان 1401

امکان تحصیل همزمان در 2 رشته دانشگاه آزاد گیلان

دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه آزاد گیلان می توانند به صورت همزمان در 2 رشته تحصیل نمایند.

30 مهر 1401

تقویت خدمات بیمه ای در دندانپزشکی برترین گزینه یاری به مردم است

نایب رییس انجمن پریودونتولوژی ایران گفت: متاسفانه هزینه درمان های دندانپزشکی در کشور با عایدی مردم انطباق ندارد، امروزه درمان های دندانپزشکی شاید اولویت اصلی هزینه های مردم نباشد.

25 مهر 1401

دوربین پیکسل 7 پرو در صدر رتبه بندی DxOMark نهاده شد

دوربین پیکسل 7 پرو از طرف سایت معتبر DxOMark پیروز به دریافت امتیاز 147 شده و این یعنی در کنار آنر مجیک 4 آلتیمیت رتبه اول رده بندی این سایت را از آن خود نموده است. با وجود اینکه گوشی های پیکسل به داشتن دوربین های قدرتمند معروفیت دارند، اما در چند سال اخیر این...

22 مهر 1401

ارتقای گوشی های هوشمند سامسونگ و اپل به 5G در هند

با درخواست مقامات هندی از سازندگان گوشی برای تطبیق با شبکه پرسرعت، شرکت های اپل و سامسونگ الکترونیکس نرم افزار گوشی های مجهز به اتصال 5G در هند را تا ماه دسامبر ارتقا خواهند داد.

22 مهر 1401

بهترین دانشگاه های دنیا برای سال 2023 معرفی شدند

جدیدترین رتبه بندی دانشگاه های دنیا برای سال 2023 میلادی به وسیله موسسه تایمز منتشر شد و دانشگاه آکسفورد مقام اول دانشگاه های دنیا را از آنِ خود کرد.

21 مهر 1401
تعداد: (262)