خودرو مدل Y تسلا تا سال 2020 رونمایی می گردد ، پیشبینی هایی مثبت برای دستاورد نو ایلان ماسک

به گزارش عینک ارومیه، گروه خودروسازی تسلا وعده داده که خودرو مدلY خود را تا سال 2020 رونمایی خواهد نمود. بر اساس اعلان های پیشین، این خودرو الکتریکی از مهمترین ایده های ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا است.

خودرو مدل Y تسلا تا سال 2020 رونمایی می گردد ، پیشبینی هایی مثبت برای دستاورد نو ایلان ماسک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، خودرو مدل Y تسلا، از سال 2015 در برنامه کار مدیرعامل این شرکت یعنی ایلان ماسک بوده است. اما با توجه به مشکلاتی که در خط تولدی مدل های پیشین رخ داد، روند فراوری این مدل نیز با وقفه هایی رو به رو شده.

اما انتها این شرکت در نامه ای به سهامداران خاطرنشان کرد که در نهایت طی سال 2020 شاهد ورود این خودرو به بازار خواهیم بود. البته این گروه خودرو سازی، هنوز نمونه اولیه این وسیله نقلیه را نشان نداده و اعلام نموده روند ارائه طرح مفهومی این خودرو را طی امسال شروع خواهد نمود. ماسک در این خصوص گفت: بر خلاف سایر وسایل نقلیه الکتریکی تسلا، مدل Y به احتمال زیاد در نوادا فراوری خواهد شد.

ماسک پیشبینی نموده که مدل Y حجم فروشی بسیار بالاتر از مدل 3 خواهد داشت.تسلا بعلاوه پیش بینی می نماید که هزینه خط فراوری مدل Y باید به طور قابل ملاحظه ای پایین تر از خط مدل 3 در فرمونت کالیفرنیا باشد زیرا روی همان پلتفرم ساخته خواهد شد و حدود 75 درصد اجزای آن با مدل 3 مشترک است.

ماسک گفت: فراوری مدل Y خطر اجرایی شرکت ما را کاهش دهد وهزینه انتقال قطعات از نوادا به کالیفرنیا، جایی که مدل 3 مونتاژ شده است را نیز حذف می نماید.

این شرکت در نامه سهامداران گفت: این سالی واقعا هیجان انگیز برای تسلا است. مدل 3 به یک محصول جهانی تبدیل خواهد شد، سودآوری کسب و کار ما باید به طور پایدار مثبت باشد، شانگهای نیز خ فراوری خودروهای ما را شروع می نماید و ما همه ابزار فراوری مدل Y را در اختیار داریم.

منبع: انتخاب

به "خودرو مدل Y تسلا تا سال 2020 رونمایی می گردد ، پیشبینی هایی مثبت برای دستاورد نو ایلان ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو مدل Y تسلا تا سال 2020 رونمایی می گردد ، پیشبینی هایی مثبت برای دستاورد نو ایلان ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید