کوشش برای تأمین مسکن کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور

به گزارش عینک ارومیه، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در مورد ساخت و تأمین مسکن کارکنان این وزارتخانه، به زودی با مراجع ذیربط ازجمله وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین موردنیاز احداث مسکن وارد مذاکره خواهیم شد.

کوشش برای تأمین مسکن کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور

بهروز رحیمی، با بیان این که تامین مسکن و معیشت کارکنان یکی از دغدغه های وزیر بهداشت است، گفت: طبق دستور اکید دکتر عین اللهی در مورد تأمین مسکن کارکنان، به سرعت در حال تدوین دستورالعمل های مربوطه هستیم و تصمیمات خوبی نیز در این زمینه اتخاذ شده است.

وی با اشاره انجام اقدامات اولیه و فراهم سازی بستر های اداری لازم برای طرح تأمین مسکن کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، اظهار کرد: با تدوین دستورالعمل ساخت و تأمین مسکن کارکنان این وزارتخانه، به زودی با مراجع ذیربط ازجمله وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین مورداحتیاج احداث مسکن وارد مذاکره خواهیم شد.

دکتر رحیمی در ادامه گفت: از مهمترین خدماتی که می توان با هدف ارتقای بهره وری و افزایش تعلق سازمانی به کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ارائه داد، تأمین مسکن کارکنانی است که احتیاج جدی به مسکن دارند تا با برطرف دغدغه های خانوادگی، موجبات ارتقای انگیزه شغلی آنان نیز فراهم گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به نقش کلیدی وزارت راه و شهرسازی درخصوص تأمین زمین برای احداث مسکن کارکنان، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی نقش بسیار کلیدی در تسهیل فرایند های اداری ازجمله تأمین زمین، اخذ مجوز احداث و ساخت دارد.

وی در سرانجام اظهار داشت: در صورت تامین زمین مورداحتیاج کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، دفتر توسعه منابع فیزیکی وزارت بهداشت در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت کامل اصول فنی نسبت به آغاز پروژه های مسکن اقدام می نماید.

عینک ارومیه علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کوشش برای تأمین مسکن کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای تأمین مسکن کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید