هوش مصنوعی

قلم مجذوب کننده شیائومی که می خواند و ترجمه می کند ، عکس

گجت نیوز نوشت: شیائومی به تازگی از یک قلم هوشمند تازه و مجذوب کننده از برند MIJIA رونمایی کرده که می تواند متون را اسکن کرده و با دقت بالا به زبان های مختلف ترجمه کند. این قلم هوشمند به اسکنر لیزری، دوربین و میکروفون مجهز است.

22 آذر 1401

نگاهی به نخستین چاپگر سه بعدی انکر؛ مدل سازی بسیار سریع

اگر برای چاپ سه بعدی، در کنار کیفیت، سرعت هم پارامتر مهمی برای شما محسوب می گردد، انکر با نخستین پرینتر سه بعدی خود AnkerMake M5 این احتیاج را برآورده می نماید.

11 آبان 1401

تشخیص سرطان پانکراس با یاری هوش مصنوعی

مطالعات تازه نشان می دهد که ابزار هوش مصنوعی (AI) در تشخیص سرطان لوزالمعده بسیار موثر است.

27 شهریور 1401

اینستاگرام برای یاری به پیدا شدن بچه ها ربوده شده به هشدار امبر مجهز شد

سامانه هشدار امبر (Amber Alerts) ابزار مهمی برای یاری به پیدا کردن بچه ها ربوده شده در ایالات متحده آمریکا و بسیاری از کشورهای دنیا تلقی می گردد. این هشدار که از سال 1996 در ایالات متحده آمریکا شروع به کار کرد، در کانال های رادیویی، شبکه های تلویزیونی و سایر رسانه...

19 تیر 1401

سرعت یک میلیون برابری توسعه واکسن ها با یک ابزار تازه دی ان ای

بنا به گفته دانشمندان، یک ابزار تازه دی ان ای می تواند توسعه واکسن ها را بیش از یک میلیون برابر سرعت ببخشد و تنها در عرض 7 دقیقه نتایج را ارائه دهد.

27 خرداد 1401

گیمینگ هاب سامسونگ؛ فراگیرترین تجربه بازی در تلویزیون

اخیراً شاهد معرفی تلویزیون های نسل نو سامسونگ در رویداد CES 2022 بودیم که ویژگی هایی جذابی همچون ریموت کنترل های قابل شارژ از طریق امواج وای فای، پنل های نو با پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتز و امکان خرید و نمایش NFT ها را به همراه داشتند. در کنار این ویژگی ها،...

30 فروردین 1401

هوش مصنوعی آشپزی می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، هوش مصنوعی وارد حوزه بازی های رایانشی، خودروهای خودران و غیر شده است. اکنون قرار است هوش مصنوعی وارد حوزه آشپزی شود.

3 تیر 1400

7 فیلمی که باید به توصیه لئوناردو دی کاپریو ببینید

در روزهایی که سینما از رونق همیشگی اش فاصله گرفته فرصت خوبی در اختیار داریم تا به شاهکارهای تاریخ سینما توجه کنیم و به همین دلیل نگاهی می اندازیم به فیلم های محبوب لئوناردو دی کاپریو از چهره های مشهور هالیوود.

27 مهر 1399

هدفون های جدید سونی در تاریخ 16 مردادماه رونمایی می گردد

خبر های جدید از شرکت سونی حکایت از آن دارند که شرکت سونی میزبان یک رویداد جدید در تاریخ 6 آگوست برابر با 16 مرداد ماه خواهد بود. این موضوع برای هواداران سونی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

31 شهریور 1399