ارتقای گوشی های هوشمند سامسونگ و اپل به 5G در هند

به گزارش عینک ارومیه، با درخواست مقامات هندی از سازندگان گوشی برای تطبیق با شبکه پرسرعت، شرکت های اپل و سامسونگ الکترونیکس نرم افزار گوشی های مجهز به اتصال 5G در هند را تا ماه دسامبر ارتقا خواهند داد.

ارتقای گوشی های هوشمند سامسونگ و اپل به 5G در هند

اپل اعلام نموده است نرم افزار مدل های آیفون SE، 12، 13 و 14 که از شبکه 5G پشتیبانی نمی نمایند را ارتقا می دهد.

اپل در بیانیه ای خاطرنشان کرد:

با اپراتور های هندی برای به ارمغان آوردن برترین تجربه 5G برای کاربران آیفون به محض تکمیل اعتبارسنجی شبکه و تست کیفیت و کارآمدی، همکاری خواهد نمود. اتصال 5G به وسیله به روزرسانی نرم افزاری کامل خواهد شد و عرضه آن به کاربران در ماه دسامبر شروع می گردد.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند، خدمات 5G را اول اکتبر در هند با تبلیغات فراوان راه اندازی کرد و اپراتور مخابراتی هندی ریلاینس جیو خاطرنشان کرد این خدمات را در چهار شهر عرضه می نماید؛ در حالی که بهاراتی ایرتل این خدمات را در هشت شهر عرضه خواهد نمود.

سخنگوی سامسونگ هند خاطرنشان کرد این شرکت به روزرسانی نرم افزاری برای گوشی های مجهز به اتصال 5G را تا اواسط نوامبر منتشر می نماید.

وزارت الکترونیکس و مقامات فناوری اطلاعات هند، روز چهارشنبه ملاقاتی را در مورد استفاده از 5G برگزار کردند که مدیران شرکت های اپل، سامسونگ، ویوو و شیائومی و شرکت های مخابراتی ریلاینس، ایرتل و ودافون آیدیا در آن شرکت کردند. برنامه این ملاقات شامل اولویت داشتن انتشار ارتقا های نرم افزاری برای پشتیبانی از شبکه پرسرعت بود.

یک منبع صنعتی گفت: اگرچه شرکت های مخابراتی و سازندگان گوشی با یکدیگر مذاکراتی داشته اند، اما حل و فصل مسائل مربوط به سازگاری بین فناوری 5G شرکت های مخابراتی در هند و نرم افزار گوشی، زمان می برد.

بر اساس گزارش رویترز، یک سخنگوی گوگل خاطرنشان کرد گوشی های پیکسل 7، پیکسل 7 پرو و پیکسل 6 a، به 5G مجهز هستند و این شرکت فعالانه با اپراتور های هندی برای فعال کردن هر چه سریعتر این قابلیت همکاری می نماید.

عینک ارومیه فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارتقای گوشی های هوشمند سامسونگ و اپل به 5G در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای گوشی های هوشمند سامسونگ و اپل به 5G در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید