آشنایی با افزونه پیامک زماندار در وردپرس

به گزارش عینک ارومیه، آیا می دانید افزونه پیغامک زماندار چیست و استفاده از آن برای چه کسانی کاربرد دارد؟ بسیاری از سایت ها برای اهداف مختلفی مثل مارکتینگ، پیگیری و فالو آپ مشتریان یا تشکر از مشتریان برای خرید از افزونه ارسال پیغامک زماندار استفاده می نمایند. با استفاده از افزونه ارسال پیغامک زماندار وردپرس، می توانید در ساعت مقرر که به وسیله مدیر معین شده است برای مشتریان و افرادی که به وسیله افزونه مختلف در سایت شما ثبت نام نموده اند، پیغامک ارسال کنید. در این مقاله با افزونه پیغام زماندار و کاربردهای آن آشنا خواهیم شد.

آشنایی با افزونه پیامک زماندار در وردپرس

آشنایی با کاربردهای افزونه پیغامک زماندار در وردپرس

پیغامک زماندار وردپرس در کنار سامانه پیغامکی، در دنیای دیجیتال مارکتینگ کاربردهای متفاوتی برای سایت ها و کسب وکارهای اینترنتی دارد. برای مثال با استفاده از افزونه ارسال پیغامک زماندار این امکان را خواهید داشت که پیغامک رایگان جهت اطلاع رسانی به مدیر و پیغام تشکر از خرید مشتری را در همان لحظه ارسال کنید.

بعلاوه با استفاده از افزونه پیغامکی وردپرس می توانید پیغام هایی با متن معین آماده کنید و در زمان بندی که خودتان مشخص نموده اید، پیغام موردنظرتان را برای مشتریان بفرستید. مثلا زمانی که مشتری از سایت شما یک کالا خریداری می نماید یا کاربری نو در عضو سایت شما می گردد، به طور اتوماتیک برای او پیغامک تشکر از خرید یا خوش آمدگویی ارسال گردد. افزونه ارسال پیغامک زماندار وردپرس، امکانات و قابلیت های مختلفی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • مشخص ارسال پیغامک در زمان موردنظر بعد از انجام خرید.
  • ارسال پیغامک زمان بندی شده به وسیله افزونه دیجیتس بعد از ثبت نام کاربران
  • ارسال پیغامک زمان بندی شده برای محصولات خریداری شده در افزونه ووکامرس
  • ارسال پیغامک در زمان موردنظر، بعد از تکمیل فرم (حداقل یک روز) در فرم گرویتی

با این امکانات عملیات فالو آپ و بازاریابی برای کسب وکارهای اینترنتی، آسان تر از گذشته شده است.

استفاده از افزونه پیغامکی زماندار برای چه کسب وکارهایی مناسب است؟

به طورکلی هر کسب وکاری که سایت وردپرسی داشته باشد، این امکان را دارند که از افزونه ارسال پیغام زماندار استفاده کند و از این طریق با مشتریان خود در ارتباط باشد. در ادامه به چند مثال از کاربردهای این افزونه برای کسب وکارهای مختلف اشاره خواهیم کرد.

ارسال پیغامک اطلاع رسانی زماندار، برای دریافت سرویس های دوره ای

بعضی از کسب وکارهای اینترنتی در زمینه فروش محصولاتی فعالیت دارند که ممکن است بعد از مدتی احتیاج به تعمیر سرویس داشته باشند. محصولاتی مثل پکیج، آسانسور، کولر و ماشین لباس شویی جزو این موارد هستند. به عنوان مثال آسانسورها حتی اگر مسئله ای نداشته باشند، باید به صورت ماهانه آنالیز شوند. در چنینی مواردی شاید کاربران به مقدار صاحبان کسب وکار، در خصوص اهمیت موضوع آگاهی نداشته باشند و زمان سرویس دوره ای را فراموش نمایند؛ اما مدیران یک مجموعه می دانند که گاه رعایت نکردن چکاپ ها، خطرات مالی و جانی برای افراد داشته است؛ بنابراین بهتر است برای یادآوری این موضوع به کاربران از افزونه ارسال پیغامک زماندار بهره ببرید. به این ترتیب که بعد از تکمیل فرم درخواست سرویس در افزونه گرویتی فرم، برای شما در بازه های زمانی خاص، پیغامک ارسال گردد.

بعلاوه برای کسانی که از خدمات زیبایی مثل لیزر و تتو استفاده می نمایند، جلسه یادآور گذاشته می گردد. افراد به علت مشغله های کاری و شخصی، ممکن است تاریخ و ساعت دقیق این جلسات را فراموش نمایند. صاحبان کلینیک های زیبایی برای اطلاع رسانی به مشتریان می توانند از افزونه پیغامکی زماندار استفاده نمایند.

مزیت ریتارگتینگ با استفاده از ارسال پیغامک زماندار

منظور از ریتارگتینگ، هدف قرار دادن دوباره است. ارسال پیغامک های زماندار نقش مهم و موثری در ریتارگتینگ و تشویق دوباره کاربران به خرید محصول یا استفاده از خدمات شما دارد. در واقع متن پیغامک تبلیغاتی آماده و زمان بندی شده، مشتریان را برای مراجعه مجدد و خریدهای بعدی تشویق می نماید. براساس آمار و اطلاعات دریافتی از سیستم های فروش و کسب عایدی، ریتارگتینگ به وسیله ارسال پیغام زماندار، باعث شده بسیاری از معاملات نیمه کاره به خرید ختم شوند. از آنجایی که کاربر قبلا یک بار از شما خرید نموده است، کار راحت تری برای جلب اعتماد او با ارسال پیغامک خواهید داشت.

برای مثال، کاربری از سایت شما اشتراک ماهانه برای تماشای فیلم خریده و از خدمات شما نیز راضی است. زمانی که اشتراک کاربر به سرانجام رسیده و برای او پیغامکی به منظور تمدید سرویس ارسال می گردد، مطمئنا به سرعت نسبت به تمدید اشتراک اقدام خواهد نمود.

خرید برترین افزونه پیغامک زماندار در وردپرس از فراز اس ام اس

در این مقاله فراز اس ام اس با افزونه پیغامک زماندار آشنا شدیم. همه کسب وکارهایی که به سایت وردپرسی مجهز هستند، این قابلیت را دارند که از افزونه ارسال پیغامک زماندار در وردپرس استفاده نمایند. افزونه ارسال پیغامک زماندار فراز اس ام اس به سرور سایت شما هیچ فشاری وارد نمی گردد. پیغامک ها به محض خرید در دیتابیس سامانه پیغامک فراز اس ام اس ذخیره می گردد و طبق زمان بندی در نظر گرفته شده، از طرف سامانه پیغامک فراز اس ام اس ارسال برای مشتریان و کاربران ارسال می گردد. با مجهز شدن سایت به افزونه ارسال پیغامک زماندار، قابلیت ارسال پیغامک خوش آمدگویی، تمدید سرویس یا تشکر از خرید برای کسب وکار شما فعال می گردد. افزونه پیغامک زماندار فراز اس ام اس را می توانید به وسیله سایت farazsms.com تهیه کنید. بعلاوه برای ارتباط با کارشناسان فراز اس ام اس می توانید با شماره 02174853 تماس بگیرید.

منبع: مجله شنبه

به "آشنایی با افزونه پیامک زماندار در وردپرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با افزونه پیامک زماندار در وردپرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید