موبایل، تبلت و گجت ها

احتمال وجود شارژ سریع 45 واتی در سامسونگ گلکسیA90

برخی شایعات حکایت از آن دارند که ممکن است گوشی گلکسی A90 سامسونگ بخشی از سری گلکسیR نو و دارای شارژ سریع 45 واتی باشد.

28 آذر 1401

گلکسیA50 سامسونگ با ویژگی های تازه به روزرسانی شد ، از سیستم تداوم تماس تا جلوه های پس زمینه در حالت فوکوس زنده

گوشی گلکسیA50 سامسونگ که این روزها استقبال مناسبی را نیز تجربه می نماید به روزرسانی شد. این به روز رسانی بیش از هر چیز بر ارتقای دوربین، اسکنر خوانشگر اثر انگشت و Bixby تمرکز دارد.

28 آذر 1401

سری آیفون 14 پرو اپل با نمایشگر های سوراخ دار عرضه می گردد

در حالی که اپل با خط فراوری آیفون فعلی خود با محدودیت های زنجیره تامین دست و پنجه نرم می نماید، خبرگزاری کره ای TheElec گزارش می دهد که مدل های پرو، سال آینده دوربین های سلفی پانچ با حفره 48 مگاپیکسلی را ارائه خواهند کرد.

27 آذر 1401

قلم مجذوب کننده شیائومی که می خواند و ترجمه می کند ، عکس

گجت نیوز نوشت: شیائومی به تازگی از یک قلم هوشمند تازه و مجذوب کننده از برند MIJIA رونمایی کرده که می تواند متون را اسکن کرده و با دقت بالا به زبان های مختلف ترجمه کند. این قلم هوشمند به اسکنر لیزری، دوربین و میکروفون مجهز است.

22 آذر 1401

نگاهی به نخستین چاپگر سه بعدی انکر؛ مدل سازی بسیار سریع

اگر برای چاپ سه بعدی، در کنار کیفیت، سرعت هم پارامتر مهمی برای شما محسوب می گردد، انکر با نخستین پرینتر سه بعدی خود AnkerMake M5 این احتیاج را برآورده می نماید.

11 آبان 1401

امکان تحصیل همزمان در 2 رشته دانشگاه آزاد گیلان

دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه آزاد گیلان می توانند به صورت همزمان در 2 رشته تحصیل نمایند.

30 مهر 1401

دوربین پیکسل 7 پرو در صدر رتبه بندی DxOMark نهاده شد

دوربین پیکسل 7 پرو از طرف سایت معتبر DxOMark پیروز به دریافت امتیاز 147 شده و این یعنی در کنار آنر مجیک 4 آلتیمیت رتبه اول رده بندی این سایت را از آن خود نموده است. با وجود اینکه گوشی های پیکسل به داشتن دوربین های قدرتمند معروفیت دارند، اما در چند سال اخیر این...

22 مهر 1401

ارتقای گوشی های هوشمند سامسونگ و اپل به 5G در هند

با درخواست مقامات هندی از سازندگان گوشی برای تطبیق با شبکه پرسرعت، شرکت های اپل و سامسونگ الکترونیکس نرم افزار گوشی های مجهز به اتصال 5G در هند را تا ماه دسامبر ارتقا خواهند داد.

22 مهر 1401

تراشه A17 اپل با نسل دوم فناوری 3 نانومتری فراوری می گردد

شرکت TSMC سال گذشته از فناوری ساخت N4 به عنوان نسل نو N5 رونمایی کرد. اگرچه هر دو فناوری زیرمجموعه یک خانواده محسوب می شوند، اما از آن ها به عنوان فناوری های ساخت 4 نانومتری و 5 نانومتری یاد می گردد. حالا این شرکت در آینده نزدیک اولین تراشه های مبتنی بر فناوری...

27 شهریور 1401

جدول آخرین مصوبات در خصوص کنترل ترافیک مهرماه ، از شناور شدن ساعت کاری اداره ها تا کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور منطقه ها شهرداری تهران گفت: کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد.

25 شهریور 1401

دوربین وان پلاس 11 پرو بهتر از شیائومی 12S اولترا خواهد بود

بر اساس شایعه ای که هفته قبل منتشر شد، به نظر می رسد وان پلاس میخواهد گوشی اوپو فایند X6 پرو را به عنوان وان پلاس 11 پرو راهی بازار کند. حالا همین افشاگر، اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی اوپو موردنظر فاش نموده است. او بر این باور است که گوشی موردنظر در مقایسه...

8 شهریور 1401

گوشی مالی ویوو Y02s با پردازنده هیلو P35 عرضه شد

ویوو به تازگی یک گوشی مالی تازه به نام ویوو Y02s را در چین عرضه نموده است. این گوشی هوشمند به ویژگی هایی مانند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پردازنده هیلو P35 مدیاتک و صفحه نمایش 6.51 اینچی مجهز شده است. در ادامه به آنالیز مشخصات این گوشی هوشمند می پردازیم.

4 شهریور 1401

کدام گوشی ها قادر به دریافت آی او اس 16 نیستند؟

در کنار دریافت آی او اس 16 ٬ درباره نسخه تازه آیپد او اس 16 نیز باید گفت که طبق گفته اپل، آیپد مینی 4 و آیپد ایر 2 قادر به دریافت این نسخه نخواهند بود.

3 شهریور 1401

مسائل زیرساختی شهرک امید تا سرانجام سال برطرف می گردد

معاون فنی شرکت توسعه عمران امید گفت: نقشه های عملیاتی اجرایی محوطه سازی شهرک امید تهیه شده و به شهرداری شاهین شهر ارائه شده است.

30 مرداد 1401

تراشه T830 مدیاتک برای روترهای 5G معرفی شد

در حالی که ممکن است مدیاتک را بیشتر به خاطر چیپ ست های گوشی های هوشمند بشناسید ولی این شرکت پلتفرم های 5G خود را نیز برای دستگاه هایی مانند روترها و هات اسپات های موبایل توسعه می دهد.

29 مرداد 1401

فراوری آیپد قبل از عرضه مدل های تازه ممکن است با مشکلاتی روبرو گردد

به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل، کارخانه های مونتاژ آیپد در چین ممکن است پیش از عرضه مدل های تازه در پاییز تحت تأثیر قطعی برق قرار بگیرند.

25 مرداد 1401

بهترین و دیدنی ترین موزه های بوینس آیرس

شهر توریستی بوینس آیرس، زادگاه و از طرفی مقصد هنرمندان بسیاری است. به همین علت موزه ها در این شهر پر رمز و راز، آثار دیدنی بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان خواهند داشت. در موزه های دیدنی بوینس آیرس در مقایسه با موزه های اروپایی، آثار جهانی و کلاسیک را کم...

14 مرداد 1401

راهنمای خرید ساعت هوشمند

یک ساعت هوشمند می تواند به شما یاری کند تا از زندگی دیجیتالی خود لذت ببرید. این دستگاه ها می توانند به شما در مدیریت پیغام های متنی و تماس های تلفنی یاری نمایند و حتی برای ردیابی برنامه های ورزشی و تناسب اندام نیز مفید باشند. بسیاری از ساعت های هوشمند امروزی،...

11 مرداد 1401

از کجا بفهمیم یک مرد وفادار است؟

نشانه های مردان وفادار چیست؟ وفاداری همسر چه اهمیتی دارد؟ یک مرد وفاداری و تعهد خود را در رفتار و کردار با شما نشان می دهد.

10 مرداد 1401

اطلاعات جدیدی از تبلت گلکسی A7 2022 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ ظاهرا می خواهد به زودی از مدل 2022 تبلت مالی کنونی خود یعنی گلکسی A7 رونمایی کند چراکه به تازگی شاهد افشای اطلاعات خوبی پیرامون این محصول بودیم.

5 مرداد 1401
تعداد: (88)