Travel

غار افتر یکی از جاذبه های گردشگری استان سمنان به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای واصله، غار افتر یکی از جاذبه های گردشگری استان سمنان به شمار می رود.

26 آذر 1401

چرا باید زبان ترکی یاد بگیریم؟

جمهوری ترکیه کشوری با اهمیت ژئوپلیتیکی است که از نظر استراتژیک - از نظر جغرافیایی و فرهنگی - به اروپای شرقی، آسیای مرکزی و خاورمیانه مرتبط است. این کشور شانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان است با طبقه میانه مصرف کننده رو به رشد که با افزایش نفوذ مالی و سیاسی ترکیه،...

23 آذر 1401

اجاره ساعتی خانه در تهران؛ 3 میلیون تومان برای یک شبانه روز!

مدتی است زیرمجموعه جدیدی به نام اجاره کوتاه مدت یا اجاره روزانه به فایل های اجاره مسکن تهران افزوده شده است. فایل هایی که توانسته اند مشتریانی با اهداف و سلایق متفاوت را جذب نمایند. با این حال آنالیز ها حاکی از قیمت بالای این نوع فایل هاست.

23 آذر 1401

تحویل محصولات مدیران خودرو در بم

طبق اطلاعیه ای که مدیران خودرو منتشر کرده است، خودرو های این شرکت خودروسازی زین پس در شهر بم به مشتریان تحویل داده می شود.

21 آذر 1401

جنگل های ارسباران ، بهشت گمشده آذربایجان

جنگل های ارسباران و جاذبه های بی نظیر آنارسباران منطقه وسیع کوهستانی است که از جنوب اهر تا رود ارس گسترده شده و در مرز استان آذربایجان شرقی با ارمنستان قرار گرفته است. جنگل های ارسباران را در گویش آذری با نام قره داغ، قره باغ، قراجه، ارسبار، آرازبار...

18 آذر 1401

بزرگداشت خیام؛ نمایشگاه فیروزه شعر پارسی

بزرگداشت خیامبیست و هشتم اردیبهشت، همزمان با بزرگداشت خیام و روز جهانی موزه ها، از نسخه خطی نفیس و ارزشمند دیوان رباعیات این شاعر بزرگ در موزه کتابخانه سلطنتی نیاوران، در نمایشگاه فیروزه شعر پارسی رونمایی می گردد.

18 آذر 1401

ثبت نام آزمون گردشگری آغاز شد

دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری از آغاز ثبت نام آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری خبر داد.

18 آذر 1401

مکناس، شهر صد مناره

مکناس یکی از شهرهای توریستی و ششمین شهر مهم مراکش است. این شهر در میراث جهانی یونسکو ثبت شده و از مقاصد پرطرفدار میان گردشگران است.

15 آذر 1401

بازدید رایگان دانش آموزان از اماکن گردشگری استان کرمانشاه

خبرگزاری صدا و سیما/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، بازدید رایگان دانش آموزان از اماکن گردشگری استان کرمانشاه صورت می پذیرد.

7 آذر 1401

بارش شدید باران همراه با رعد و برق از فردا در کرمانشاه

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای نسبت به بارش شدید باران همراه با رعد و برق از فردا آدینه تا روز یکشنبه و احتمال وارد شدن خسارت به باغات و مزارع کشاورزی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

4 آذر 1401

گیاهی که صدای جغجغه می دهد!

لیلکی نام گیاهی در شمال ایران است که دانه آن به شکل غلاف لوبیاست. وقتی این غلاف یا به اصطلاح شمالی ها پیله به رنگ سیاه در می آید صدایی به شکل جغجغه می دهد.

23 آبان 1401

تهیه 20 بسته فرصت های سرمایه گذاری آبی در آذربایجان غربی

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: 20 بسته فرصت های سرمایه گذاری در دریاچه پشت سدها، آب گرم ها و آب های معدنی در استان تهیه می گردد.

22 آبان 1401

هیات بزرگ تجاری روسیه به ایران سفر می نماید

سفیر ایران در روسیه از سفر قریب الوقوع هیات بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت های مختلف تولیدی و تجاری، اتاق های بازرگانی و صنعت جمهوری ها و استان های فدراسیون روسیه به منظور ملاقات با همتایان ایرانی خود به کشورمان اطلاع داد.

20 آبان 1401

منطقه آزاد کیش خانه دار شدن اقوام ایرانی را در دستور کار قرار داد

مرتضی رمضانی گالشی با بیان اینکه بومیان یا جامعه محلی به عنوان میزبانان اصلی گردشگران نقش اساسی در توسعه گردشگری این جزیره دارند اظهار کرد: توانمند سازی جوامع بومی در حوزه گردشگری یکی از اهداف این سازمان است.

19 آبان 1401

اجرای سرود جام جهانی به وسیله بازیکنان تیم ملی؟

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال از خواندن سرود تیم ملی به وسیله ملی پوشان اطلاع داد.

7 آبان 1401

حادثه جدی برای یک پرواز خارجی در آسمان ایران ، خلبان روی هوا بیهوش شد ...

سازمان هواپیمایی در اطلاعیه ای درباره فرود اضطراری پرواز تاشکند- دبی در فرودگاه شیراز اعلام کرد: این حادثه یک رویداد جدی بوده است که آنالیز مشترک سازمان هواپیمایی ایران و امارات درباره این رویداد ادامه دارد.

6 آبان 1401

هشدار؛ دود سیگار می تواند باعث بیماری های پوستی گردد!

تیمی از محققان دانشگاه کالیفرنیا در تازه ترین مطالعات خود دریافتند، در معرض بیماری های پوستی قرار گرفتن می تواند خطر ابتلا به بیماری های پوستی را افزایش دهد.

23 مهر 1401

3 رژیم مختلف دتاکس برای کاهش وزن ، از این رژیم ها دوری کنید

رژیم دتاکس لزوما به معنی آب های میوه ای نیست و این آب های میوه دار تنها بخشی از این رژیم هستند. رژیمی که به قهرمان سم زدای بدن ها نیز معروف است.

18 مهر 1401

رقابت 200 گروه زنجانی برای حضور در جشنواره آش

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: 200 گروه زنجانی برای حضور در پانزدهمین دوره جشنواره آش باهم رقابت می کنند.

12 مهر 1401

افتتاح 11 مجموعه اقامتی و تفریحی در اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از افتتاح 11 مجموعه اقامتی و تفریحی با اشتغال 123 نفر در استان اصفهان همزمان با پاسداشت هفته گردشگری اطلاع داد.

7 مهر 1401
تعداد: (226)