حادثه جدی برای یک پرواز خارجی در آسمان ایران ، خلبان روی هوا بیهوش شد ...

به گزارش عینک ارومیه، سازمان هواپیمایی در اطلاعیه ای درباره فرود اضطراری پرواز تاشکند- دبی در فرودگاه شیراز اعلام کرد: این حادثه یک رویداد جدی بوده است که آنالیز مشترک سازمان هواپیمایی ایران و امارات درباره این رویداد ادامه دارد.

حادثه جدی برای یک پرواز خارجی در آسمان ایران ، خلبان روی هوا بیهوش شد ...

به گزارش عینک ارومیه، در این اطلاعیه آمده است: در ساعت 5:15 صبح امروز پنج شنبه- 5 آبان پرواز 1942 شرکت هواپیمایی فلای دبی از نوع B738 از تاشکند کشور ازبکستان به شهر دبی کشور امارات درحین عبور از فضای کشور و نزدیک فضای اصفهان به دلیل بی هوش شدن خلبان، اعلام شرایط اضطراری کرد و به فرودگاه شیراز تغییر جهت داد.

این اطلاعیه می افزاید: یاری خلبان به سلامت پرواز را در شیراز فرود آورده است و با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری تیم ارزیاب پزشکی از شهر شیراز به فرودگاه اعزام شده و اقدامات پزشکی لازم بعمل آمد.

در این اطلاعیه شرح داده شد: با دستور مقامات سازمان هواپیمایی کشوری مسافران به سالن ترانزیت منتقل شده تا خلبانان تازه برای ادامه پرواز به شیراز اعزام شوند. با اعزام خلبانان تازه، مسافران پرواز در ساعت 16 به شهر دبی اعزام شدند.

در انتها این اطلاعیه تاکید شد: این رویداد یک حادثه جدی بوده و آنالیز مشترک سازمان های هواپیمایی دو کشور ایران و امارات براساس قوانین بین المللی ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "حادثه جدی برای یک پرواز خارجی در آسمان ایران ، خلبان روی هوا بیهوش شد ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه جدی برای یک پرواز خارجی در آسمان ایران ، خلبان روی هوا بیهوش شد ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید