اجرای سرود جام جهانی به وسیله بازیکنان تیم ملی؟

به گزارش عینک ارومیه، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال از خواندن سرود تیم ملی به وسیله ملی پوشان اطلاع داد.

اجرای سرود جام جهانی به وسیله بازیکنان تیم ملی؟

غلامحسین زمان آبادی در خصوص برنامه های فرهنگی فدراسیون فوتبال در آستانه جام جهانی گفت: خوشبختانه این بار همه حضور پیدا نموده اند، برای اینکه جام جهانی در همسایگی ما است و ایرانی های زیادی از داخل و خارج برای تماشای مسابقات می آیند و باید بتوانیم آن ها را از لحاظ فرهنگی پوشش بدهیم. فعالیت های زیادی شروع شده و بیش از 300 هزار بسته فرهنگی را آماده نموده ایم.

وی ادامه داد: سرود جام جهانی را که محمد معتمدی خوانده، آماده شده و یک سرودی را هم احتمالا بچه های تیم ملی خودشان می خوانند. آن سرود تقریبا آماده شده و بچه ها باید برای تمرین بیایند. اینکه لژیونر ها برسند بیایند معین نیست و سعی می کنیم از بچه های داخل ایران استفاده کنیم. بعلاوه ما فراخوانی را برای سرود گذاشته بودیم که 90 سرود ارسال و 64 مورد وصول شد که 16 مورد آن را گوش کردم. کوشش ما این است که سرودی انتخاب گردد که برای عزیزان تینجیری ما خوشایند باشد.

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال مطرح کرد: بعلاوه فرش های جام جهانی که 8 تخته بوده، در حال آماده شدن است. سه تخته را در مرحله گروهی به کاپیتن ها می دهیم و از آنجا که مطمئنم به مرحله بعد صعود می کنیم در حال تهیه تخته چهارم هم هستیم. از سوی دیگر 4 تخته فرش دیگر هم به خود قطر، موزه فیفا، موزه آستان قدس و موزه المپیک می دهیم.

منبع: فرارو

به "اجرای سرود جام جهانی به وسیله بازیکنان تیم ملی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای سرود جام جهانی به وسیله بازیکنان تیم ملی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید