افتتاح 11 مجموعه اقامتی و تفریحی در اصفهان

به گزارش عینک ارومیه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از افتتاح 11 مجموعه اقامتی و تفریحی با اشتغال 123 نفر در استان اصفهان همزمان با پاسداشت هفته گردشگری اطلاع داد.

افتتاح 11 مجموعه اقامتی و تفریحی در اصفهان

علیرضا ایزدی گفت: با افتتاح این 11 مجموعه برای 123 نفر به صورت مستقیم در 6 شهرستان استان اشتغال زایی خواهد شد و 317 تخت به ظرفیت اقامت استان اضافه کرده خواهد شد.

او اضافه کرد: این واحد های گردشگری با حمایت بخش دولتی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی با سرمایه ای بالغ بر 270 میلیارد تومان در استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

ایزدیخاطرنشان کرد: این مجموعه ها شامل یک مجموعه گردشگری با زیربنای بالغ بر 70 هزار مترمربع و 100 تخت و اشتغالزایی 60 نفر در شهرستان مبارکه، یک اقامتگاه بومگردی در شهر کوهپایه با مساحتی بالغ بر 2هزار مترمربع و با اشتغالزایی پنج نفر و یک پارک طبیعت در شهرستان سمیرم در مساحتی بالغ بر بکهزار و 500 مترمربع و با اشتغال زایی سه نفر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: بعلاوه 2 اقامتگاه بومگردی در سمیرم با مساحتی بالغ بریکهزار مترمربع و با اشتغالزایی چهار نفر، سه اقامتگاه سنتی در کاشان با ظرفیت اشتغال زایی 29 نفر، یک اقامتگاه بومگردی و یک سفره خانه سنتی در شهرستان کویری خوروبیابانک با ظرفیت اشتغال زایی 14 نفر و بعلاوه یک اقامتگاه بومگردی در شهرستان شاهین شهر و میمه با ظرفیت اشتغال زایی 12 نفر در این هفته افتتاح می گردد.

عینک ارومیه اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح 11 مجموعه اقامتی و تفریحی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 11 مجموعه اقامتی و تفریحی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید