مسائل زیرساختی شهرک امید تا سرانجام سال برطرف می گردد

به گزارش عینک ارومیه، معاون فنی شرکت توسعه عمران امید گفت: نقشه های عملیاتی اجرایی محوطه سازی شهرک امید تهیه شده و به شهرداری شاهین شهر ارائه شده است.

مسائل زیرساختی شهرک امید تا سرانجام سال برطرف می گردد

از سال 1398 مردم در شهرک امید سکونت داشتند، اما از همان ابتدا به علت جمع شدن آب های سطحی در این شهرک، شهرداری مجوز اسفالت را صادر نکرد. شهروندان ساکن در آن منطقه از کمبود امکاناتی همانند نبود تابلو های هدایت رانندگی، تاکسی، اتوبوس، انشعابات فاضلاب، سیم کشی تلفن، آنتن دهی بد تلفن همراه و … شکایت داشتند.

احمد علی چغامه گفت: نقشه های عملیاتی اجرایی محوطه سازی شهرک امید تهیه شده و به شهرداری شاهین شهر ارائه شده است.

او ادامه داد: به علت پایین بودن سطح ارتفاع شهرک نسبت به منطقه ها پیرامون باید طرح شهرک امید را با سطح کلی منطقه تطبیق داد و این به عهده شهرداری شاهین شهر است.

معاون فنی شرکت توسعه عمران امید افزود: در این راستا مقرر شد شهرداری از مشاوران خود استفاده کند. با پیگیری های لازم 27 مرداد جلسه ای در شهرداری شاهین شهر با حضور شهردار شاهین شهر و مدیران منطقه برگزار گردید و مقرر شد ظرف یک هفته طرح شهرک امید از سوی شهرداری آنالیز و نهایی گردد.

چغامه گفت: از جمله مشکلاتی که اجرای اسفالت منطقه را به تاخیر می اندازد، راه اصلی دسترسی به شهرک است که در همان جلسه مقرر شد شهرداری نسبت به تملک املاک مجاور و احداث راه اصلی اقدام کند.

او میگوید: طبق جلسه 29 مرداد با شرکت آب و فاضلاب بنا شد پس از احداث جاده اصلی، انشعابات فرعی فاضلاب اجرایی گردد.

چغامه ادامه داد: شرکت توسعه عمران امید آمادگی دارد که حداکثر پس از 6 ماه، محوطه سازی، جدول گذاری، ساخت پیاده رو و آسفالت را اجرا کند و در اختیار ساکنین این شهرک قرار دهد.

معاون فنی شرکت توسعه عمران امید معتقد است: اجرای آسفالت این منطقه منوط به احداث صد قطعه حفاری از انشعابات فرعی فاضلاب است.

عینک ارومیه اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مسائل زیرساختی شهرک امید تا سرانجام سال برطرف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل زیرساختی شهرک امید تا سرانجام سال برطرف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید