کدام گوشی ها قادر به دریافت آی او اس 16 نیستند؟

به گزارش عینک ارومیه، در کنار دریافت آی او اس 16 ٬ درباره نسخه تازه آیپد او اس 16 نیز باید گفت که طبق گفته اپل، آیپد مینی 4 و آیپد ایر 2 قادر به دریافت این نسخه نخواهند بود.

کدام گوشی ها قادر به دریافت آی او اس 16 نیستند؟

اپل به تازگی و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود در سال 2022 جزییاتی را از آپدیت نو آی او اس 16 منتشر و لیست گوشی های دریافت نماینده این به روزرسانی را اعلام نمود.

به گفته این شرکت، برای دانلود آی او اس 16، می بایست حداقل جزو کاربران آیفون 8 باشید؛ این یعنی دارندگان آیفون 7، آیفون 6اس و نسخه اولیه آیفون 7 قادر به دانلود و نصب این آپدیت نخواهند بود.

گوشی های آیفون 7 و آیفون SE در سال 2016 معرفی شدند و آیفون 6اس نیز یک سال قبلتر یعنی 2015 وارد بازار شد که با این حساب، می توان گفت که تقریبا 6 تا 7 سالی می گردد که این گوشی ها، به روزرسانی های نرم افزاری را دریافت می نمایند.

این بازه زمانی در نوع خود، بسیار جالب توجه است چراکه از مدت زمان پشتیبانی از نسخه های نو اندروید در گوشی های اندروید به مراتب بیشتر است. البته اخیرا تعدادی از شرکت ها همچون گوگل و سامسونگ، این بازه زمانی را برای دریافت آپدیت های نرم افزاری افزایش داده اند، اما گوشی های میان رده و پرچمدار این دو شرکت اغلب تا 5 سال، این آپدیت ها را دریافت می نمایند.

در کنار دریافت آی او اس 16 ٬ درباره نسخه نو آیپد او اس 16 نیز باید گفت که طبق گفته اپل، آیپد مینی 4 و آیپد ایر 2 قادر به دریافت این نسخه نخواهند بود.

به گفته اپل دستگاه های زیر قادر به دانلود و نصب مک او اس ونتورا خواهند بود:

- آیمک 2017 و مدل های بعد از آن

- مک پرو 2018 و مدل های بعد از آن

- آیمک پرو 2017

- مک مینی 2018 و مدل های بعد از آن

- مک بوک ایر 2018 و مدل های بعد از آن

- مک بوک 2017 و مدل های بعد از آن

- مک بوک پرو 2017 و مدل های بعد از آن

منبع: آی تی ایران

منبع: فرادید

به "کدام گوشی ها قادر به دریافت آی او اس 16 نیستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام گوشی ها قادر به دریافت آی او اس 16 نیستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید