دوربین وان پلاس 11 پرو بهتر از شیائومی 12S اولترا خواهد بود

به گزارش عینک ارومیه، بر اساس شایعه ای که هفته قبل منتشر شد، به نظر می رسد وان پلاس میخواهد گوشی اوپو فایند X6 پرو را به عنوان وان پلاس 11 پرو راهی بازار کند. حالا همین افشاگر، اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی اوپو موردنظر فاش نموده است. او بر این باور است که گوشی موردنظر در مقایسه با شیائومی 12S اولترا از دوربین بهتری بهره می برد.

دوربین وان پلاس 11 پرو بهتر از شیائومی 12S اولترا خواهد بود

به طور تعیین، وان پلاس 11 پرو قرار است با دوربین اصلی مبتنی بر سنسور غول پیکر 1 اینچی، سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 برای دوربین اولترا واید و دوربین پریسکوپی باکیفیت بهره ببرد. اگرچه گوشی های وان پلاس و اوپو روز به روز شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا می نمایند، اما گاهی اوقات بعضی تفاوت ها هم میان گوشی های مشابه این دو شرکت به چشم می خورد. بنابراین احتمالا این پرچم داران اوپو و وان پلاس از نظر دوربین تا حدی با یکدیگر تفاوت خواهند داشت.

به عنوان مثال می توانیم به گوشی های وان پلاس 10 پرو و فایند X5 پرو اشاره کنیم که هر دو از نمایشگر و سخت افزار یکسان استفاده می نمایند اما در زمینه دوربین های اصلی تفاوت های کلیدی با هم دارند. اما حالا با توجه به گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد برای وان پلاس 11 پرو با تفاوت های کمتری نسبت به گوشی پرچم دار اوپو روبرو خواهیم شد.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "دوربین وان پلاس 11 پرو بهتر از شیائومی 12S اولترا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین وان پلاس 11 پرو بهتر از شیائومی 12S اولترا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید