فراوری آیپد قبل از عرضه مدل های تازه ممکن است با مشکلاتی روبرو گردد

به گزارش عینک ارومیه، به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل، کارخانه های مونتاژ آیپد در چین ممکن است پیش از عرضه مدل های تازه در پاییز تحت تأثیر قطعی برق قرار بگیرند.

فراوری آیپد قبل از عرضه مدل های تازه ممکن است با مشکلاتی روبرو گردد

کو اوایل امروز، در توییتی درباره اثرات قطعی برق ناشی از سهمیه بندی برق صنعتی در استان سیچوان واقع در جنوب غربی چین و در بحبوحه موج گرمای شدید اظهار نظر کرد. آقای کو گفت که قطعی موقت برق ممکن است بر تاسیسات مونتاژ آیپد در چنگدو و چونگ کینگ که به وسیله فاکس کان و کامپال اداره می شوند، تأثیر بگذارد. وی اضافه نمود که ارزیابی اثرات این اقدام روی فراوری این محصولات، در حال حاضر سخت است. اما اگر قطعی برق تا 20 اوت سرانجام یابد، تأثیر آن طبیعتاً کمتر خواهد شد.

این تحلیلگر باسابقه هشدار داد که موضوعات این چنینی در ماه های آینده می تواند روی عرضه به بازار محصولات تازه اپل که در فصل اوج فروش این شرکت وارد بازار می شوند، تأثیر بگذارد. پیش تر گفته می شد اپل در حال آنالیز عرضه آیپدهایی با نمایشگرهای بزرگ تر است، اما در ادامه خبرهایی منتشر مبنی بر اینکه بعید است این آیپدها قبل از سال 2023 وارد بازار شوند، زیرا توجه و هدف فعلی اپل همچنان معطوف به عرضه آیپد پرو بازطراحی شده در مقدار های فعلی برای سال 2022 است.

بر اساس آنچه بعضی خبرگزاری های معتبر گزارش کردند، آیپد پرو 2022 با ظاهر و طراحی تازهی وارد بازار تبلت های هوشمند خواهد شد. شنیده شده که آیپد پرو 2022 از هر 4 طرف نمایشگر حاشیه های کمتری خواهد داشت. از آنجایی که این حاشیه ها بسیار کوچک شده اند، اپل از یک بریدگی در بالای تبلت برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده می نماید. ظاهراً این تبلت تازه از صفحه نمایش اولد دو لایه بهره خواهد برد که روشنایی و مقاومت فوق العاده ای دارد.

باید اشاره کنیم که در این نوع نمایشگرها، دو لایه پخش کننده نور وجود دارد که همین موضوع روشنایی آن ها را تا دو برابر افزایش می دهد.نمایشگرهای اولد موجود در آیفون ها از ساختار یک لایه بهره می برند. با توجه به اینکه هزینه ساخت چنین نمایشگرهایی بسیار بالا است، اپل میخواهد فقط برای آیپد پرو و مدل های مک بوک پرو از این فناوری بهره ببرد. چنین پنل هایی، بعلاوه از نسل تازه فناوری LTPO پشتیبانی می نماید که رفرش ریت متغیر بین 10 تا 120 هرتز را ارائه می دهد.

غول فناوری آمریکایی ممکن است از چند تبلت در سری آیپد پرو های M2 در رویداد پاییز سال جاری رونمایی کند که یکی از آن ها احتمالاً، آیپد پرو 14.1 اینچی خواهد بود. گفته می گردد که تبلت های تازه آیپد پرو 2022 در دو مدل 11 اینچی و 12.9 اینچی عرضه خواهند شد و از تراشه تازه M2 اپل بهره می برند.

در خصوص قیمت این محصولات نیز خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه قیمت آیپد پروی 11 اینچی ظاهراً از 799 دلار آمریکا آغاز خواهد شد و مجهز به اینترنت 5G و 128 گیگابایت حافظه داخلی است اما از پنل mini-LED بهره نخواهد برد. گفته می گردد این پنل این برای آیپد پرو 12.9 اینچی M2 مورد استفاده قرار خواهد گرفت که از اتصال 5G نیز پشتیبانی می نماید و با 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت پایه 1099 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید.

بعلاوه به نقل از منابع متعدد، آیپد پروی تازه که احتمالاً در پاییز سال جاری عرضه می گردد، دارای یک کانکتور هوشمند تازه است که به جای سه پین، چهار پین دارد. پین اضافی در واقع می تواند تامین انرژی لوازم جانبی را به لطف کانکتور هوشمند این تبلت آسان تر کند. کانکتور هوشمند برای اتصال لوازم جانبی مانند کیبورد جادویی به آیپد استفاده می گردد و بعلاوه می تواند انرژی آیپد و لوازم جانبی متصل شده به آن را تأمین کند.

در نهایت باید اشاره کنیم که نسل دهم آیپد معمولی با طراحی تازه و پورت USB-C قرار است در رویداد اپل در ماه اکتبر رونمایی گردد. پیش تر رندرهای این محصول بدون جک 3.5 میلی متری صدا در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته شده بود.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "فراوری آیپد قبل از عرضه مدل های تازه ممکن است با مشکلاتی روبرو گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری آیپد قبل از عرضه مدل های تازه ممکن است با مشکلاتی روبرو گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید