خودرو

خودرو مدل Y تسلا تا سال 2020 رونمایی می گردد ، پیشبینی هایی مثبت برای دستاورد نو ایلان ماسک

گروه خودروسازی تسلا وعده داده که خودرو مدلY خود را تا سال 2020 رونمایی خواهد نمود. بر اساس اعلان های پیشین، این خودرو الکتریکی از مهمترین ایده های ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا است.

27 آذر 1401

دلیل کم شدن مکش جاروبرقی و روش تعمیر آن

می دانید بدترین صحنه بعد از تمیز کردن خانه چیست؟ این که خرده های آشغال بعد از جاروکشیدن روی زمین باقی بمانند و به ما دهن کجی نمایند! دلیل کم شدن مکش جاروبرقی دغدغه و نگرانی آن لحظه ماست تا زمانی که مشکل را حل کنیم.

24 آذر 1401

تحویل محصولات مدیران خودرو در بم

طبق اطلاعیه ای که مدیران خودرو منتشر کرده است، خودرو های این شرکت خودروسازی زین پس در شهر بم به مشتریان تحویل داده می شود.

21 آذر 1401

جنگل های ارسباران ، بهشت گمشده آذربایجان

جنگل های ارسباران و جاذبه های بی نظیر آنارسباران منطقه وسیع کوهستانی است که از جنوب اهر تا رود ارس گسترده شده و در مرز استان آذربایجان شرقی با ارمنستان قرار گرفته است. جنگل های ارسباران را در گویش آذری با نام قره داغ، قره باغ، قراجه، ارسبار، آرازبار...

18 آذر 1401

واکنش کی روش به تهدید بازیکنان تیم ملی ایران ، داستان های زیادی شنیده ایم ، سرمربی پرتغالی خودش قراردادش را تمدید کرد!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به شکست تیم ملی مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی واکنش نشان داد.

9 آذر 1401

ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی چیست؟

برای برگزاری مراسم عروسی فضاهای مختلفی وجود دارند که موجب شده فضای انتخاب را برای عروس و دامادها آزاد بگذارد تا متناسب با احتیاج خود برترین مکان را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب نمایند.

29 آبان 1401

آشنایی با افزونه پیامک زماندار در وردپرس

آیا می دانید افزونه پیغامک زماندار چیست و استفاده از آن برای چه کسانی کاربرد دارد؟ بسیاری از سایت ها برای اهداف مختلفی مثل مارکتینگ، پیگیری و فالو آپ مشتریان یا تشکر از مشتریان برای خرید از افزونه ارسال پیغامک زماندار استفاده می نمایند. با استفاده از...

25 آبان 1401

3.5 میلیون خودرو فرسوده در کشور وجود دارد

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت:بنابر آمار حدود 10 میلیون موتور سیکلت،3/5میلیون خودرو 250 هزارخودرو دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد.

24 آبان 1401

300 ماموریت امدادونجات طی3روز، امدادگران 244 نفر را نجات دادند

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 492 نفر در عملیات جاده ای سه روز گذشته و در سراسر کشور اطلاع داد.

21 آبان 1401

احتمال وقوع تندباد و گردوخاک در غرب اصفهان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع احتمالی تندباد و خیزش گردوخاک در نیمه غرب استان اصفهان از روز یکشنبه یکم آبان ماه خبرداد.

29 مهر 1401

هشدار؛ دود سیگار می تواند باعث بیماری های پوستی گردد!

تیمی از محققان دانشگاه کالیفرنیا در تازه ترین مطالعات خود دریافتند، در معرض بیماری های پوستی قرار گرفتن می تواند خطر ابتلا به بیماری های پوستی را افزایش دهد.

23 مهر 1401

گلایه رانندگان از بهسازی نشدن جاده مینودشت

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بازسازی نشدن آسفالت جاده مینودشت به گالیکش و مشهد گلایه کرد.

13 مهر 1401

داماد به عروسی نیامد، عروس مجلس را با دوستانش برگزار کرد

یک عروس بریتانیایی پس از آنکه متوجه شد داماد نمی خواهد با او ازدواج کند، مراسم را بدون حضور او و به همراه دوستانش برگزار کرد.

10 مهر 1401

آکتروس L ادیشن 3 کامیون خاص 625 اسب بخاری مرسدس با تولید محدود

آکتروس L ادیشن 3 امروز در نمایشگاه خودروهای تجاری (IAA) در شهر هانوفر آلمان رسماً رونمایی شد. مرسدس بنز در جریان برگزاری این نمایشگاه از کامیونی رونمایی کرد که فقط تعداد محدودی از خریداران می توانند سند مالکیت آن را بدست آورند.

31 شهریور 1401

جدول آخرین مصوبات در خصوص کنترل ترافیک مهرماه ، از شناور شدن ساعت کاری اداره ها تا کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور منطقه ها شهرداری تهران گفت: کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد.

25 شهریور 1401

ناوان؛ ییلاقی بهشتی در قلب گیلان

ناوان در ییلاقات و کوهستان های شهرستان تالش گیلان واقع شد است، طبیعتی بکر و منظره های زیبای دارد. منظره ها زیبای ییلاق محل سکونت صدها خانوار ناوانی است که بیشتر در فصول بهار و تابستان و بخشی از پائیز، در آن زندگی می نمایند. این منطقه دارای چشمه های پر...

19 شهریور 1401

8 علت برای سفر به ترکیه در تابستان

دلایل سفر به ترکیه فراوان است. در میان مسافران فصلی، ترکیه یکی از مقاصد محبوب می باشد. ترکیه کشوری زیبا با غذاهای شگفت انگیز، شهرهای رنگارنگ و فرهنگی غنی است. ترکیه از آن مکان هایی است که پس از یک بار بازدید، قطعا بارها و بارها به آن باز خواهید گشت. حال...

14 شهریور 1401

آیا واقعا چاله هوایی خطرناک است؟

از چاله هوایی بیشتر بدانیدیکی از ترسناک ترین پدیده هایی که می تواند برای مسافران مضطرب یک هواپیما اتفاق بیفتد، چاله هوایی است. اگر با هواپیما سفر نموده باشید احتمالا یکبار این پدیده را تجربه نموده اید یا شاید هم ننموده باشید اما چاله های هوایی واقعا...

13 شهریور 1401

آیا راهی معجزه آسا برای رفع کردن چاقی شکمی وجود دارد؟ ، 4 راه چاره مناسب برای رهایی از چربی دور شکم

چاقی شکمی می تواند اثرات زیانبارتری نسبت به چاقی کلی بدن بر سلامت شما داشته باشد و بنابراین خلاصی از آن مهم است، اما آیا شیوه های معجزه آسایی که برای این کار با رژیم های غذایی یا وسایل گوناگون پیشنهاد می شوند، مؤثر هستند.

1 شهریور 1401

قدیمی ترین درختان دنیا

درختان فارغ از سن خود ارزش بسیار زیادی دارند و در سراسر دنیا درختانی وجود دارند که برای سال ها تامین کننده حیات روی این سیاره بودند. قدمت بعضی از این درختان به پنج هزار سال می رسد و مطمئنا تماشای آن ها هر بیننده ای را به حیرت وا می دارد.

23 مرداد 1401
تعداد: (134)