300 ماموریت امدادونجات طی3روز، امدادگران 244 نفر را نجات دادند

به گزارش عینک ارومیه، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 492 نفر در عملیات جاده ای سه روز گذشته و در سراسر کشور اطلاع داد.

300 ماموریت امدادونجات طی3روز، امدادگران 244 نفر را نجات دادند

مرتضی مرادی پور با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات در 72 ساعت گذشته، گفت: در مدت یادشده و با کوشش امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سراسر کشور 322 مورد ماموریت امداد و نجات برای نجات جان هموطنان آسیب دیده و متاثر از انواع حوادث در سراسر کشور انجام شد.

وی اضافه نمود: با اعزام گروه های واکنش سریع امدادی هلال احمر به محل وقوع حوادث یاد شده امدادگران و نجاتگران هلال احمر به 492 نفر امدادرسانی کردند که از این تعداد 244 نفر نجات پیدا کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مطرح نمود: با کوشش امدادگران و نجاتگران، 148 نفر از مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و 85 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مرادی پور اضافه نمود: در مدت 72 ساعت گذشته 50 عملیات رهاسازی و نجات فنی نیز برای خدمات رسانی به سرنشینان خودرو های گرفتار و آسیب دیده در حوادث رانندگی اجرا شده است که در این عملیات 48 مصدوم در سوانح ترافیکی، نجات یافتند.

وی از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در شرایط های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره 112 مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

عینک ارومیه اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "300 ماموریت امدادونجات طی3روز، امدادگران 244 نفر را نجات دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 ماموریت امدادونجات طی3روز، امدادگران 244 نفر را نجات دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید