کسب و کار

خودرو مدل Y تسلا تا سال 2020 رونمایی می گردد ، پیشبینی هایی مثبت برای دستاورد نو ایلان ماسک

گروه خودروسازی تسلا وعده داده که خودرو مدلY خود را تا سال 2020 رونمایی خواهد نمود. بر اساس اعلان های پیشین، این خودرو الکتریکی از مهمترین ایده های ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا است.

27 آذر 1401

کشف جالب ماهیچه متخصص چربی سوزی

مطالعه پژوهشگران دانشگاه هیوستون که در نشریه iScience منتشر شده است، نشان می دهد که تمرین شنای ماهیچه نعلی (Soleus Pushup)، فعالیتی که ماهیچه نعلی در ساق پا را درگیر می کند می تواند سوخت و ساز بدن را برای ساعت ها افزایش دهد، قند خون و خطر ابتلا به دیابت نوع 2...

27 آذر 1401

تحویل محصولات مدیران خودرو در بم

طبق اطلاعیه ای که مدیران خودرو منتشر کرده است، خودرو های این شرکت خودروسازی زین پس در شهر بم به مشتریان تحویل داده می شود.

21 آذر 1401

جنس متقاضیان خرید آپارتمان های قدیمی

در بازار راکد مسکن که آپارتمان های فول امکانات و به قیمت رسیده هم بازدیدکنندگان معدودی دارد، فروش آپارتمان های قدیمی و کهنه ساز کار دشواری است. این دشواری از آن جهت است که بسیاری از متقاضیان مسکن حتی حاضر به بازدید فایل های قدیمی نیستند. با این حال واسطه...

8 آذر 1401

ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی چیست؟

برای برگزاری مراسم عروسی فضاهای مختلفی وجود دارند که موجب شده فضای انتخاب را برای عروس و دامادها آزاد بگذارد تا متناسب با احتیاج خود برترین مکان را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب نمایند.

29 آبان 1401

شرکتهای اینترنتی در آمریکا ملزم به زدن برچسب جزئیات سرویس شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق قوانین جدیدی که کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا تصویب نموده، تهیه کنندگان پهنای باند باید اطلاعاتی مشابه برچسب ترکیبات محصولات غذایی را نمایش دهند تا مشتریان راحت تر بتوانند سرویس های اینترنتی را بخرند.

28 آبان 1401

آشنایی با افزونه پیامک زماندار در وردپرس

آیا می دانید افزونه پیغامک زماندار چیست و استفاده از آن برای چه کسانی کاربرد دارد؟ بسیاری از سایت ها برای اهداف مختلفی مثل مارکتینگ، پیگیری و فالو آپ مشتریان یا تشکر از مشتریان برای خرید از افزونه ارسال پیغامک زماندار استفاده می نمایند. با استفاده از...

25 آبان 1401

3.5 میلیون خودرو فرسوده در کشور وجود دارد

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت:بنابر آمار حدود 10 میلیون موتور سیکلت،3/5میلیون خودرو 250 هزارخودرو دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد.

24 آبان 1401

چگونه در کنار ویندوز 11 یک سیستم عامل دیگر نصب کنیم؟

در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در کنار ویندوز 11 یک سیستم عامل دیگر نصب و از یک سری از اپ ها در آن بهره ببرید.

18 آبان 1401

زمان رونمایی از پیراهن تیم ملی تعیین شد

زمان رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان برای جام جهانی 2022 قطر تعیین شد.

9 آبان 1401

زعفران اصل را چگونه بشناسیم ، ترفند تشخیص زعفران اصل با جوش شیرین و آب سرد ، راه های تشخیص زعفران اصل از تقلبی که نمی دانستید

شاید برای بسیاری از خریداران سخت باشد که بتوانند زعفران اصلی را از زعفران تقلبی تشخیص دهند؛ اما راه های ساده ای برای این تشخیص وجود دارد.

1 آبان 1401

تنها 8 درصد از خدمات وزارت علوم به سامانه هوشمند دولت الکترونیک متصل شده اند

بنا بر اعلام وب سایت ملی خدمات دولت هوشمند، مجموعاً 734 خدمت از خدمات دستگاه های اجرایی، به صورت الکترونیکی ارائه می شوند. در این بین وزارت علوم و فناوری نیز از جمله مجموعه هایی است که موظف شده 215 خدمت الکترونیک را در پنجره واحد دولت الکترونیک ارائه دهد.

16 مهر 1401

امور مالیاتی استان، انتقال پرونده مالیاتی نفت را در هفت روز نهایی کند

استاندار ایلام گفت: اداره کل امور مالیاتی استان ایلام کار انتقال پرونده مالیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور را ظرف مدت یک هفته نهایی کند.

13 مهر 1401

مشخص تکلیف 9200 هکتار از اراضی بستر رودخانه های اصفهان

رئیس گروه مشترکین و عایدی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: برنامه ریزی برای مشخص تکلیف 9200 هکتار از اراضی بستر رودخانه های استان اصفهان طی یک سال گذشته انجام شد.

7 مهر 1401

افتتاح 11 مجموعه اقامتی و تفریحی در اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از افتتاح 11 مجموعه اقامتی و تفریحی با اشتغال 123 نفر در استان اصفهان همزمان با پاسداشت هفته گردشگری اطلاع داد.

7 مهر 1401

ادویه ای برای کنترل دیابت

گرام ماسالا ادویه نسبتا تندی است که از ترکیب دانه های گشنیز، زیره، دارچین، میخک، جوزهندی، هل و فلفل سیاه به دست می آید. البته میزان این ادویه ها یکسان نیست و در منطقه ها مختلف به نسبت متفاوتی استفاده می گردد.

25 شهریور 1401

جدول آخرین مصوبات در خصوص کنترل ترافیک مهرماه ، از شناور شدن ساعت کاری اداره ها تا کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور منطقه ها شهرداری تهران گفت: کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد.

25 شهریور 1401

زمان بازگشت کی روش باز هم تغییر کرد

در حالی که پیش از این قرار بود کارلوس کی روش بامداد دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری وارد تهران گردد، با اعلام مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال باز هم حضور سرمربی تیم ملی کشورمان در ایران با تأخیر همراه شد.

22 شهریور 1401

ناوان؛ ییلاقی بهشتی در قلب گیلان

ناوان در ییلاقات و کوهستان های شهرستان تالش گیلان واقع شد است، طبیعتی بکر و منظره های زیبای دارد. منظره ها زیبای ییلاق محل سکونت صدها خانوار ناوانی است که بیشتر در فصول بهار و تابستان و بخشی از پائیز، در آن زندگی می نمایند. این منطقه دارای چشمه های پر...

19 شهریور 1401

گوگل از قوانین ضد انحصار روسیه پیروی کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، FAS در بیانیه ای اظهار داشت: آژانس پس از تحلیل اقدامات شرکت متوجه شد گوگل نشانه های نقض قوانین آنتی تراست را حذف نموده است.

19 شهریور 1401
تعداد: (171)