روانشناسی

اجاره ساعتی خانه در تهران؛ 3 میلیون تومان برای یک شبانه روز!

مدتی است زیرمجموعه جدیدی به نام اجاره کوتاه مدت یا اجاره روزانه به فایل های اجاره مسکن تهران افزوده شده است. فایل هایی که توانسته اند مشتریانی با اهداف و سلایق متفاوت را جذب نمایند. با این حال آنالیز ها حاکی از قیمت بالای این نوع فایل هاست.

23 آذر 1401

برترین زمان مصرف شیر چه ساعتی است؟

اگر با مصرف شیر دچار نفخ و دل درد نمی شوید، برترین زمان مصرف آن قبل از خواب است.

6 آذر 1401

خوردن نمک زیاد چه بلایی سرتان می آورد

نتایج یک مطالعه نو دانشگاه ادینبورگ انگلستان نشان داد مصرف بیش از حد مواد غذایی شور می تواند منجر به افزایش سطح استرس گردد.

1 آذر 1401

ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی چیست؟

برای برگزاری مراسم عروسی فضاهای مختلفی وجود دارند که موجب شده فضای انتخاب را برای عروس و دامادها آزاد بگذارد تا متناسب با احتیاج خود برترین مکان را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب نمایند.

29 آبان 1401

عکس ، خفاش ها و انسان ها از همیشه به هم نزدیک تر؛ خطری که بیخ گوش انسان است

ارتباط بین تخریب زیستگاه، تغییرات آب و هوایی و ظهور ویروس های تازه هرگز به اندازه دوران همه گیری مشهود نبوده است.

28 آبان 1401

6 نفر در اردبیل بر اثر گازگرفتگی جان باختند

مرکز عملیات و راهنمایی بحران فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: 6 شهروند اردبیلی روز چهارشنبه به دلیل مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان باختند.

19 آبان 1401

این بیماری دهان ناشی از چاقی است

بیماری پریودنتال یا بیماری لثه یکی از علل شایع بوی بد دهان، لق شدن دندان ها و جویدن دردناک است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده (CDC) هشدار می دهد که اگر این بیماری درمان نگردد، می تواند منجر به تحلیل لثه یا حتی از دست دادن دندان گردد.

2 آبان 1401

هشدار؛ دود سیگار می تواند باعث بیماری های پوستی گردد!

تیمی از محققان دانشگاه کالیفرنیا در تازه ترین مطالعات خود دریافتند، در معرض بیماری های پوستی قرار گرفتن می تواند خطر ابتلا به بیماری های پوستی را افزایش دهد.

23 مهر 1401

مقایسه رشد یک ساله اجاره در وردآورد، تهرانسر و دریاچه چیتگر

وردآورد، تهرانسر و دریاچه چیتگر از جمله معروف ترین محله های منطقه 21 و 22 در غرب تهران هستند. تابستان پارسال در این نواحی می توانستید 100 تا 150 میلیون پول پیش بدهید و با تامین 1.5 تا چهار میلیون در ماه، خانه ای 70 تا 80 متری، فول امکانات و با میانگین سنی پنج سال...

26 شهریور 1401

آیا راهی معجزه آسا برای رفع کردن چاقی شکمی وجود دارد؟ ، 4 راه چاره مناسب برای رهایی از چربی دور شکم

چاقی شکمی می تواند اثرات زیانبارتری نسبت به چاقی کلی بدن بر سلامت شما داشته باشد و بنابراین خلاصی از آن مهم است، اما آیا شیوه های معجزه آسایی که برای این کار با رژیم های غذایی یا وسایل گوناگون پیشنهاد می شوند، مؤثر هستند.

1 شهریور 1401

خواب بیش از حد برای سلامتی مضر است!

تحقیقات نو نشان می دهد که هم خواب ناکافی و هم خواب بیش از حد، می توانند خطر مسائل قلبی عروقی و مرگ زودرس را افزایش دهند.

20 مرداد 1401

بهترین و دیدنی ترین موزه های بوینس آیرس

شهر توریستی بوینس آیرس، زادگاه و از طرفی مقصد هنرمندان بسیاری است. به همین علت موزه ها در این شهر پر رمز و راز، آثار دیدنی بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان خواهند داشت. در موزه های دیدنی بوینس آیرس در مقایسه با موزه های اروپایی، آثار جهانی و کلاسیک را کم...

14 مرداد 1401

خانه شصت ساله الفت ، خانه ای با هویت ایرانی

ایران از جمله کشورهایی است که در گذر تاریخ دست توانایی در معماری داشته؛ به گونه ای که خانه های مردم این سرزمین همواره محلی برای گذران یک زندگی همراه با آسایش، آرامش، استقلال و امنیت بوده است. در دهه های اخیر بسیاری از بناهای مسکونی ارزشمند در شهرهای مختلف...

13 مرداد 1401

مروری بر خواص شیر بادام گیاهی

یکی از برترین جایگزین های شیر لبنی، شیر گیاهی است. در میان انواع شیر گیاهی، شیر بادام کوهی به علت طعم خاصی که دارد یکی از پرطرفدارترین انواع شیر است. وجود انواع ویتامین ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های موجود در شیر بادام باعث شده تا این نوشیدنی به یک جایگزین...

24 تیر 1401

با این برنج چاق نمی شوید!

یک متخصص تغذیه گفت: برنج قهوه ای از نظر ارزش غذایی و مزایایی که برای بدن دارد از برنج سفید بالاتر بوده و توصیه ما به افراد استفاده از این برنج است.

22 تیر 1401

برای درمان سرما خوردگی چی بخوریم

بسیاری از افراد در فصل سرما دچار سرماخوردگی می شوند و از روش های مناسب برای درمان آن بی اطلاع هستند، با مصرف بعضی مواد غذایی می توان سرماخوردگی را هر چه سریع تر در خانه درمان کرد. با ما همراه باشید.

20 تیر 1401

نشانه هایی که می گوید رابطه عاطفی شما یک طرفه است

رابطه اصولا موضوع پیچیده و شکننده ای است. این قضیه خصوصا در مورد دو نفر که در رابطه عاشقانه هستند، شدت بیشتری دارد.

20 تیر 1401

چگونه مو های نازک و کم پشت خود را سالم نگه داریم؟

بزرگ ترین تفاوت میان مو های نازک و مو های کم پشت به بافت و تراکم آن ها برمی شود. درواقع ممکن است که کسی مو های نازکی داشته باشد و تار های موی او واقعا زیاد باشند، اما همچنان موهایش بدون حجم به نظر برسند، زیرا بافت موهایش ذاتا نازک و ظریف هستند. اما چگونه...

11 تیر 1401

سریال شوالیه ماه؛ راوی جنبه های ناشناخته اختلال چند شخصیتی

اختلال چند شخصیتی یا تجزیه هویت (dissociative identity disorder) که به اختصار DID هم نامیده می شود به معنی حالتی است که در آن دو یا چند شخصیت کاملا مستقل، رفتارهای فرد را کنترل می کنند. این اختلال یکی از اصلی ترین جنبه های شخصیت شوالیه ماه در 20 سال گذشته بوده.

29 خرداد 1401

اثرات شگفت انگیز موسیقی در ارتقاء عملکرد ورزشکاران

گوش دادن به موسیقی و تاثیر آن در بهبود گرم کردن و آمادگی ذهنی غیرقابل انکار است و از آن می توان به منظور انگیختگی، آرام سازی و نظم ذهنی بهره برد.

16 خرداد 1401
تعداد: (56)