اخبار اقتصادی

سری آیفون 14 پرو اپل با نمایشگر های سوراخ دار عرضه می گردد

در حالی که اپل با خط فراوری آیفون فعلی خود با محدودیت های زنجیره تامین دست و پنجه نرم می نماید، خبرگزاری کره ای TheElec گزارش می دهد که مدل های پرو، سال آینده دوربین های سلفی پانچ با حفره 48 مگاپیکسلی را ارائه خواهند کرد.

27 آذر 1401

چرا باید زبان ترکی یاد بگیریم؟

جمهوری ترکیه کشوری با اهمیت ژئوپلیتیکی است که از نظر استراتژیک - از نظر جغرافیایی و فرهنگی - به اروپای شرقی، آسیای مرکزی و خاورمیانه مرتبط است. این کشور شانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان است با طبقه میانه مصرف کننده رو به رشد که با افزایش نفوذ مالی و سیاسی ترکیه،...

23 آذر 1401

اجاره ساعتی خانه در تهران؛ 3 میلیون تومان برای یک شبانه روز!

مدتی است زیرمجموعه جدیدی به نام اجاره کوتاه مدت یا اجاره روزانه به فایل های اجاره مسکن تهران افزوده شده است. فایل هایی که توانسته اند مشتریانی با اهداف و سلایق متفاوت را جذب نمایند. با این حال آنالیز ها حاکی از قیمت بالای این نوع فایل هاست.

23 آذر 1401

تحویل محصولات مدیران خودرو در بم

طبق اطلاعیه ای که مدیران خودرو منتشر کرده است، خودرو های این شرکت خودروسازی زین پس در شهر بم به مشتریان تحویل داده می شود.

21 آذر 1401

جنگل های ارسباران ، بهشت گمشده آذربایجان

جنگل های ارسباران و جاذبه های بی نظیر آنارسباران منطقه وسیع کوهستانی است که از جنوب اهر تا رود ارس گسترده شده و در مرز استان آذربایجان شرقی با ارمنستان قرار گرفته است. جنگل های ارسباران را در گویش آذری با نام قره داغ، قره باغ، قراجه، ارسبار، آرازبار...

18 آذر 1401

جنس متقاضیان خرید آپارتمان های قدیمی

در بازار راکد مسکن که آپارتمان های فول امکانات و به قیمت رسیده هم بازدیدکنندگان معدودی دارد، فروش آپارتمان های قدیمی و کهنه ساز کار دشواری است. این دشواری از آن جهت است که بسیاری از متقاضیان مسکن حتی حاضر به بازدید فایل های قدیمی نیستند. با این حال واسطه...

8 آذر 1401

شرکتهای اینترنتی در آمریکا ملزم به زدن برچسب جزئیات سرویس شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق قوانین جدیدی که کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا تصویب نموده، تهیه کنندگان پهنای باند باید اطلاعاتی مشابه برچسب ترکیبات محصولات غذایی را نمایش دهند تا مشتریان راحت تر بتوانند سرویس های اینترنتی را بخرند.

28 آبان 1401

چه خدماتی در پنجره واحد وزارت ورزش ارائه می شوند؟

وزارت ورزش و جوانان 44 خدمت دارد که در پنجره واحد این وزارت خانه و متصل به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت برای افراد قابل استفاده است.

27 آبان 1401

3.5 میلیون خودرو فرسوده در کشور وجود دارد

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت:بنابر آمار حدود 10 میلیون موتور سیکلت،3/5میلیون خودرو 250 هزارخودرو دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد.

24 آبان 1401

هیات بزرگ تجاری روسیه به ایران سفر می نماید

سفیر ایران در روسیه از سفر قریب الوقوع هیات بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت های مختلف تولیدی و تجاری، اتاق های بازرگانی و صنعت جمهوری ها و استان های فدراسیون روسیه به منظور ملاقات با همتایان ایرانی خود به کشورمان اطلاع داد.

20 آبان 1401

نگاهی به نخستین چاپگر سه بعدی انکر؛ مدل سازی بسیار سریع

اگر برای چاپ سه بعدی، در کنار کیفیت، سرعت هم پارامتر مهمی برای شما محسوب می گردد، انکر با نخستین پرینتر سه بعدی خود AnkerMake M5 این احتیاج را برآورده می نماید.

11 آبان 1401

تکمیل شهرک گلخانه ای فدک ، نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این شهرک 43 واحد گلخانه ای احداث می گردد.

8 آبان 1401

ضد و نقیض ها در آمار شرایط مخازن آبی تهران، عبور از چالش کم آبی با مدیریت مصرف مشترکان

در روز های اخیر شرایط ذخایر آبی تهران مورد بحث قرار گرفته و بیش از پیش توجه ها را به مدیریت مصرف جلب نموده است.

6 آبان 1401

7 هزار دانش آموز مهابادی از سرویس مدارس استفاده می نمایند

کارشناس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مهاباد گفت: 7 هزار و 300 دانش آموز مقاطع تحصیلی در این شهرستان متقاضی استفاده از سرویس مدارس شده اند.

1 آبان 1401

زعفران اصل را چگونه بشناسیم ، ترفند تشخیص زعفران اصل با جوش شیرین و آب سرد ، راه های تشخیص زعفران اصل از تقلبی که نمی دانستید

شاید برای بسیاری از خریداران سخت باشد که بتوانند زعفران اصلی را از زعفران تقلبی تشخیص دهند؛ اما راه های ساده ای برای این تشخیص وجود دارد.

1 آبان 1401

ایران در رتبه 21 اقتصاد جهان نهاده شد

اقتصاد ایران بر اساس آمار صندوق بین المللی پول بیست و یکمین اقتصاد بزرگ جهان در سال 2022 بوده و 171 کشور جهان در این سال اقتصاد کوچکتری نسبت به ایران دارند.

27 مهر 1401

26 ایستگاه تندرستی فعال شد

فعالیت 26 ایستگاه تندرستی بانوان با هدف تقویت ورزش های همگانی و پربار کردن اوقات فراغت شهروندان در بوستان ها، مدارس و سراهای محله منطقه19 آغاز شد.

26 مهر 1401

پرداخت یارانه نقدی قطع می گردد؟ ، آخرین جزئیات اجرای کالابرگ الکترونیکی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مجلس در قانون دولت را به دادن کالابرگ اجبار نکرده است بلکه در قانون آمده است که دولت به وسیله کالابرگ یا به هرطریق دیگر اختلاف قیمت سبد کالاهای اساسی را که در اختیار مردم قرار می گیرد، جبران کند.

24 مهر 1401

اقدام تازه انگلیس علیه ایران ، سفیر انگلیس به وزارت امور خارجه احضار شد

پیرو اعلام تحریم های خودسرانه و بی اساس لندن علیه چند مقام و واحدی از یک نهاد جمهوری اسلامی ایران، سفیر انگلیس ساعتی قبل از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.

19 مهر 1401

معمای نارنگی های زودرس ، جدیدترین قیمت میوه های پاییزه

گل دهی زودهنگام درختان به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی، از ابتدای امسال، برداشت و عرضه میوه ها، ازجمله محصولات پاییزه را دست کم 10 تا 15روز جلو انداخته است

17 مهر 1401
تعداد: (324)