موسیقی

گیاهی که صدای جغجغه می دهد!

لیلکی نام گیاهی در شمال ایران است که دانه آن به شکل غلاف لوبیاست. وقتی این غلاف یا به اصطلاح شمالی ها پیله به رنگ سیاه در می آید صدایی به شکل جغجغه می دهد.

23 آبان 1401

منطقه آزاد کیش خانه دار شدن اقوام ایرانی را در دستور کار قرار داد

مرتضی رمضانی گالشی با بیان اینکه بومیان یا جامعه محلی به عنوان میزبانان اصلی گردشگران نقش اساسی در توسعه گردشگری این جزیره دارند اظهار کرد: توانمند سازی جوامع بومی در حوزه گردشگری یکی از اهداف این سازمان است.

19 آبان 1401

رقابت 200 گروه زنجانی برای حضور در جشنواره آش

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: 200 گروه زنجانی برای حضور در پانزدهمین دوره جشنواره آش باهم رقابت می کنند.

12 مهر 1401

بزرگداشت عطار نیشابوری در جزیره کیش برگزار می گردد

بزرگداشت عطار نیشابوری در کیشمراسم بزرگداشت حکیم و عارف بزرگ، عطار نیشابوری همراه با سخنرانی غلامحسین ابراهیمی دینانی در جزیره کیش برگزار می گردد. بر اساس گزارش ایسنا محمود اسعدی به عنوان دبیر علمی این بزرگداشت این خبر را داده و گفت: این مراسم در تاریخ...

14 شهریور 1401

دیدنی های ریگا؛ مرکز کشور لتونی در قلب جنگل های سر سبز

دیدنی های ریگا آنقدر زیاد است که مردم زیادی به محض شروع تعطیلات، مشتاقند تا از آنجا بازدید کنند. این شهر قدیمی، به خاطر قدمتش، برای همه بسیار دوست داشتنی است. البته این شهر، مجموعه های هنری و نمادهای بین المللی خاصی مثل شهر های پاریس، نیویورک و مادرید...

11 شهریور 1401

روایتی از شهدای مدافع حرم؛ فیلم سلام امروز پخش می گردد

تهران (پانا) - فیلم کوتاه داستانی سلام چهارشنبه 9 شهریور ساعت 14:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می گردد.

10 شهریور 1401

اینجا شهر مجردهاست! لطفاً متأهل ها وارد نشوند&ampamphellip

این مقاله برای آنهایی است که مجرد هستند و در فکر ازدواج! یا آنهایی که مجرد هستند و در فکر سفر و تفریح و خوشگذرانی. هدف شما در زندگی هر چه باشد، کاملاً تعیین است تعداد آنهایی که از مجرد بودن و تنها زندگی کردن لذت می برند خیلی کم است. خیلی ها در پی گزینه مناسب...

19 مرداد 1401

بچه همراه طهماسب خواننده شد؛ تیتراژ نو مهمونی منتشر شد

موسیقی تیتراژ پایانی مجموعه مهمونی در قسمت پانزدهم تغییر کرد. تا پیش از این، ایرج طهماسب با همراهی مجید توکلی ترانه تیتراژ پایانی را اجرا می کرد، اما در قسمت پانزدهم ایرج طهماسب همراه بچه این ترانه را می خواند.

29 تیر 1401

اثرات شگفت انگیز موسیقی در ارتقاء عملکرد ورزشکاران

گوش دادن به موسیقی و تاثیر آن در بهبود گرم کردن و آمادگی ذهنی غیرقابل انکار است و از آن می توان به منظور انگیختگی، آرام سازی و نظم ذهنی بهره برد.

16 خرداد 1401

بهترین هتل های 4 ستاره مادرید؛ شهر میادین باشکوه در اسپانیا

قصد سفر به مادرید، شهر میادین و دیدنی های مجذوب کننده در اسپانیا را دارید و می خواهید در کنار دیدن جاذبه های آن اقامتی لوکس را تجربه کنید؟ با انتخاب هتل های 4 ستاره در مادرید شما می توانید سفری متفاوت اما مجلل را تجربه کنید.

2 خرداد 1401

تشریح ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد در دوران پساکرونا

تهران (پانا) - مدیرعامل برج میلاد با تشریح برنامه های نوروزی این مجموعه فرهنگی گفت جشنواره نوروزگار 1401 در ادامه جشنواره های نوروزی سال های گذشته برج میلاد و با هدف پرکردن اوقات فراغت شهروندان و مسافران نوروزی مرکز و بعلاوه معرفی امکانات تفریحی نو این...

26 اردیبهشت 1401

پیش بینی های بیل گیتس که به واقعیت تبدیل شدند

بیل گیتس سال 1999 در زمینه فناوری چه پیش بینی هایی نموده بود؟در سال 1999 بیل گیتس کتابی با عنوان کسب و کارها @ سرعت اندیشه نوشت و در آن 15 پیش بینی در خصوص آینده فناوری ارائه کرد که شاید قبلا بعضی از آن ها چندان منطقی به نظر نمی رسیدند.

8 اسفند 1400

فرش هایی از جنس برگ پاییزی در بوستان های منطقه 13

شهرداری منطقه13 تهران با گستردن برگ های درختان در بوستان های شاخص منطقه، جلوه ای از فصل پاییز را در نقاط مختلف به نمایش گذاشت.

5 بهمن 1400

راهنمای کامل سفر به کشور مالت (قسمت اول)

آیا تا به حال درباره بازدید از مالت فکر کرده اید؟ این جزیره کوچک مدیترانه ای که در جنوب اروپا واقع شده دارای چشم انداز ها بسیار زیبای طبیعی است. هرچند مدت طولانی تحت سلطه انگلستان بوده است (شما در این کشورمی توانید به راحتی با زبان انگلیسی ارتباط برقرار...

3 بهمن 1400

مانتو و کیف خوشرنگ سپیده خداوردی ! ، خانم بازیگر کولاک کرد

خبرنگاران: سپیده خداوردی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

23 دی 1400

5 دلیل برای سفر به جزیره گوا

عشق اولین دلیل برای سفر به گوا است. ترکیب تلالو نور خورشید با امواج دریا فضایی سرشار از معنویت خالص را در این جزیره زیبا به وجود آورده است. گوا را می توان بهشتی دور افتاده در میان تلاطم دنیای شلوغ هند تصور کرد. چرا که این جزیره جز خودش، شبیه هیچ کجای دیگر...

24 شهریور 1400

برای تعطیلات سفر به مالدیو جذاب تر است یا بالی؟

سفر به جزایر مالدیو یکی از جذاب ترین تجربه ها برای عاشقان سفر است. مالدیو یکی از کشورهای شگفت انگیز و جذابی است که در اقیانوس هند واقع شده و پایتخت آن ماله است. این کشور به دلیل جزیره های زیبایی که در خود جای داده است صندلی ویژه ای در میان مسافران و گردشگران...

28 اسفند 1399

اگر این 8 نشانه ساده را دارید سرطان حنجره گرفته اید

خبرنگاران : اگر توضیحی برای گرفتگی صدای خود ندارید و این شرایط برای چند هفته ادامه داشته است، ممکن است نشانه ای از سرطان حنجره باشد.

16 آذر 1399

اکران اینترنتی تئاتر عروسکی خاطره انگیز ماهی

فیلم نمایش عروسکی ماهی به کارگردانی ویدا قهرمانی از تولیدات سال 1374 مرکز تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اکران اینترنتی شد.

28 آبان 1399

آخرین بازمانده نسل نوازندگان بخشی های کرمانج درگذشت

هوشنگ جاوید، پژوهشگر صاحب نام موسیقی ایران از درگذشت سهراب محمدی یکی از هنرمندان پیشکسوت و شناخته شده موسیقی و از بازماندگان بخشی های کرمانج خراسان شمالی اطلاع داد.

12 مهر 1399
تعداد: (27)