طراحی گرافیکی و چاپ

قلم مجذوب کننده شیائومی که می خواند و ترجمه می کند ، عکس

گجت نیوز نوشت: شیائومی به تازگی از یک قلم هوشمند تازه و مجذوب کننده از برند MIJIA رونمایی کرده که می تواند متون را اسکن کرده و با دقت بالا به زبان های مختلف ترجمه کند. این قلم هوشمند به اسکنر لیزری، دوربین و میکروفون مجهز است.

22 آذر 1401

نگاهی به نخستین چاپگر سه بعدی انکر؛ مدل سازی بسیار سریع

اگر برای چاپ سه بعدی، در کنار کیفیت، سرعت هم پارامتر مهمی برای شما محسوب می گردد، انکر با نخستین پرینتر سه بعدی خود AnkerMake M5 این احتیاج را برآورده می نماید.

11 آبان 1401

پیوند پیروز گوش با چاپ سه بعدی برای اولین بار در دنیا!

یک شرکت آمریکایی به تازگی توانسته یک گوش که از سلول های زنده و به وسیله چاپ سه بعدی ساخته شده است را به یک بیمار پیوند بزند. این کار به عنوان نقطعه عطفی در پزشکی توصیف می گردد. بیمار زنی است که به علت نقص مادرزادی گوش راست کوچکی دارد.

23 تیر 1401

ساخت نسل تازه بتن های رسانای بدون الکترود

خبرنگاران/اصفهان محققان دانشگاه کاشان پیروز به ساخت نسل جدیدی از بتن های رسانای بدون الکترود شدند.

24 اردیبهشت 1401

سومین اثر شاعر هنرمند و نقاش فارسی در مسجد نصیرالملک شیراز رونمایی شد

خبرگزاری خبرنگاران- از مجموعه شعر و خوشنویسی با عنوان《آرزوها》اثر مرتضی کشاورز طی مراسمی با حضور مسئولان میراث فرهنگی و فعالان میراث فرهنگی و گردشگری فارس رونمایی به عمل آمد.

24 اردیبهشت 1401

موتورولا اج پلاس 2022 با مشخصات فنی عالی و پشتیبانی از قلم رونمایی شد

موتورولا بار دیگر به صحنه رقابت بازگشته است! این بار اما با کمک شرکت لنوو که هم خود فعالیت خوبی در زمینه تولید گوشی های قدرتمند دارد و هم موتورولا تحت نظارت آن پیشرفت خوبی داشته است. گوشی جدیدی هم که موتورولا تولید کرده با نام اج 30 پلاس 2022 یک پرچم دار است...

4 اردیبهشت 1401

هر آنچه که احتیاج است در خصوص پوستر سه بعدی بدانید

آدمی همیشه در پی تنوع است و چندان تکرار را نمی پسندد. طبیعتاً بعضی از فاکتورهای تشکیل دهنده زندگی انسان مانند: خانه و محل زندگی امکان اعمال تغییرات پیوسته را ندارند. از طرفی زندگی در یک محیط تکراری حس چندان خوشایندی برای آدمی که مدام در پی تغییرات است،...

29 فروردین 1401

نقش کلیدی منطقه ها آزاد در توسعه گردشگری خارجی و تجارت بین الملل

منطقه ها آزاد در جذب سرمایه گذاری های خارجی و ارتقای #دیپلماسی عمومی کشور چه نقشی دارند؟ آنالیز جوانب مثبت و منفی عملکرد منطقه ها آزاد در عرصه #تجارت بین الملل و توسعه #گردشگری خارجی.

28 فروردین 1401

دستگاه سنجش تنفس که کووید، 19 را در کمتر از 5 دقیقه تشخیص می دهد

پژوهشگران سنگاپوری، نخستین نمونه از یک دستگاه سنجش تنفس را ارائه داده اند که می تواند کووید-19 را در کمتر از پنج دقیقه تشخیص دهد.

24 فروردین 1401

دلایل کمی برای نگرانی از سویه فرانسوی موجود است

خبرنگاران/فارس عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: انواع متعددی از ویروس کرونا طی دو سال گذشته پدیدار شده و دلایل چرایی توسعه بعضی سویه ها هم وجود دارد اما بعضی دیگر پیچیده نیستند و هم اینک علت کمی برای نگرانی در خصوص I.H.U(فرانسوی) وجود دارد. ...

20 فروردین 1401

ارزیابی عملکرد قلب با انجام تست ورزش

تست ورزش قلب (exercise ECG) برای ارزیابی پاسخ قلب به استرس یا ورزش انجام می شود. در این آزمایش تغییرات نوار قلب در تست ورزش یا ECG شما در زمان ورزش روی تردمیل یا دوچرخه ثابت ثبت می شود. در نقاط خاصی در طول تست، برای مقایسه اثرات افزایش استرس روی قلب، تست ردیابی...

23 دی 1400

معرفی اپلیکیشن Spark Post؛ مانند حرفه ای ها طراحی کنید

این روزها اهمیت طراحی گرافیکی روز به روز افزایش پیدا می نماید. در واقع مهم نیست مشغول انجام چه کاری هستید، مادامی که احتیاج دارید آنچه انجام می دهید به زیباترین و برترین شکل ممکن به کاربران ارائه گردد، به طراحی گرافیکی احتیاج پیدا خواهید کرد. در این مطلب...

20 دی 1400

بررسی تمایزها و مزیت های تلویزیون های نو Neo QLED سامسونگ

صنعت تلویزیون در یکی دو دهه اخیر نام ها و سری های مختلفی را به خود دیده است. LCD، LED و QLED بخشی از این نام ها هستند که هر کدام طی سال های مختلف به بازار سرگرمی های خانگی عرضه شدند و قابلیت ها و فناوری های جدیدی را در دسترس تماشاگران جعبه های جادویی گذاشتند.

2 آذر 1400

مزایا و معایب 5 روش چاپ برای بسته بندی چیست؟

وقتی صحبت از بسته بندی محصول می شود، باید اطمینان حاصل کنید که طرحی را ایجاد کرده اید که محصول شما را از سایر رقبا متمایز می کند. با طراحی بسته بندی مناسب، می توانید:

27 آبان 1400

چند راه چاره ساده جهت کم کردن مصرف قند و شکر

کاهش مصرف قند و شکر آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست و باید تعدادی از کارهای روزمره را که برایتان عادی شده اند کنار بگذارید یا تغییر دهید. در این نوشته شما را با 6 روش کاهش مصرف قند و شکر آشنا می کنیم.

19 آبان 1400

عوامل موثر بر بارداری

چقدر طول میکشد تا باردار شوید؟ برای افراد بالای 35 سال، فاکتور زمان بسیار مهم است و باید هرچه زودتر یاری بگیرید. در این سن اگر پس از 6 ماه باردار نشدید، حتما به متخصص زنان مراجعه کنید.

10 آبان 1400

جانشین کردن آب به جای غذا

آب درمانی به معنای آن است که انسان در طول شبانه روز، میزان لازم و ضروری آب جهت انجام اعمال داخلی بدن و حفظ سلامت، به بدن خود برساند. بدن انسان به روزی 2-2/5 لیتر مایعات احتیاج دارد که باید به وسیله

4 آبان 1400

چاپ کتاب این روزها بسیار هزینه بر است

اسما پورجبلی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان در ارومیه، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، گفت: یکی از معضلات و مسائل نویسندگان هزینه بر بودن چاپ کتاب است. می بایست یک حامی داشته باشید تا بتوانید برای چاپ کتابتان اقدام کنید، مخصوصا اگر شغلی...

24 مرداد 1400

نامگذاری خیابانی در منطقه13 به نام استاد منوچهر احترامی

خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 13 گفت: پیرو مصوبه119-2610شورا مبنی بر نامگذار و تغییر نام معابر عمومی، مراسم نامگذاری و پلاک کوبی خیابان 3/35 نیروی هوایی در منطقه13 به نام استاد منوچهر احترامی برگزار گردید.

7 مرداد 1400

دفع گرمای ساختمان ها با فناوی نانو

یک شرکت خارجی با پیوستن به کنسرسیومی قصد دارد تا از فناوری نانو برای توسعه فناوری استفاده کند که به بتن های مورد استفاده در ساختمان امکان دفع گرما را دهد، بدون اینکه انرژی اضافی برای این کار مصرف شود.

22 تیر 1400
تعداد: (35)