سامسونگ همچنان روی گوشی تاشوی با دو لولا کار می نماید

به گزارش عینک ارومیه، در حال حاضر گوشی های تاشوی سامسونگ مبتنی بر طراحی افقی و عمودی هستند. با این حال، طی ماه های گذشته گزارش های مختلفی درباره احتمال ساخت یک گوشی تاشوی مجهز به 2 لولا به وسیله سامسونگ مطرح شده و این شرکت به تازگی پتنت جدیدی را در این رابطه ثبت نموده است.

سامسونگ همچنان روی گوشی تاشوی با دو لولا کار می نماید

در این پتنت مکانیسم یک گوشی تاشوی مبتنی بر دو لولا به تصویر کشیده شده که به همین دلیل به سه قسمت تقسیم می گردد. در بخش اصلی نمایشگر یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده و زمانی که گوشی به طور کامل باز می گردد، عملا با یک تبلت کوچک روبرو خواهیم شد. در پنل پشتی گوشی دوربین سه گانه تعبیه شده و برای شارژ و انتقال اطلاعات هم پورت USB استفاده می گردد.

در این پتنت بعلاوه به چگونگی تعبیه قطعات مختلف در بخش های مختلف این گوشی هم اشاره شده است. طبق طرح منتشر شده، در بخش ابتدایی و انتهایی قطعات اصلی تعبیه خواهند شد و بخش میانی بیشتر برای افزایش استحکام استفاده می گردد و در این قسمت قطعات مهمی قرار ندارند. سایت LetsGoDigital که این پتنت را منتشر نموده، بر اساس طرح منتشر شده رندرهایی هم ارائه نموده که می توانید آن ها را مشاهده کنید.

همان طور که گفتیم، این اولین باری نیست که گزارشی درباره ساخت گوشی تاشوی مجهز به دو لولا به وسیله سامسونگ مطرح می گردد. چند ماه قبل یک پتنت دیگر سامسونگ منتشر شد که جزئیات طراحی چنین گوشی تاشویی را نشان می داد و مدتی بعد سامسونگ در یکی از نمایشگاه های مربوط به فناوری از مدل اولیه چنین محصولی رونمایی کرد.

اگرچه در این پتنت تازه جزییات زیادی درج شده، ولی در سال 2022 نباید انتظار معرفی این نوع گوشی تاشو را داشته باشیم. از طرف دیگر ثبت پتنت های مختلف هم لزوما به معنای عملی شدن ایده های ارائه شده نیست. با این حال به غیر از سامسونگ، شرکت چینی TCL هم طی چند سال گذشته روی توسعه گوشی تاشوی با دو لولا کار می نماید و به همین دلیل دیر یا زود با چنین گوشی هایی روبه رو خواهیم شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ همچنان روی گوشی تاشوی با دو لولا کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ همچنان روی گوشی تاشوی با دو لولا کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید