اخبار مجلس

شرکتهای اینترنتی در آمریکا ملزم به زدن برچسب جزئیات سرویس شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق قوانین جدیدی که کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا تصویب نموده، تهیه کنندگان پهنای باند باید اطلاعاتی مشابه برچسب ترکیبات محصولات غذایی را نمایش دهند تا مشتریان راحت تر بتوانند سرویس های اینترنتی را بخرند.

28 آبان 1401

جدول آخرین مصوبات در خصوص کنترل ترافیک مهرماه ، از شناور شدن ساعت کاری اداره ها تا کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور منطقه ها شهرداری تهران گفت: کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد.

25 شهریور 1401

مدیران حامی شرکت های خلاق تشویق شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، روبرت بگلریان نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمایت از مدیران حامی اکوسیستم فناوری و نوآوری گفت: تا کنون کار بسیار بزرگی در معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری در مورد توسعه...

24 شهریور 1401

موافقت دولت با طرح تسهیل ضمانت وام های اشتغال خُرد زنان سرپرست خانوار

تهران (پانا) - سخنگوی دولت از موافقت هیات وزیران با طرح تسهیل ضمانت وام های اشتغال خُرد زنان سرپرست خانوار با بهره گیری از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون اطلاع داد.

8 شهریور 1401

زاهدی وفا: مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی اصلاح می گردد

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس آنالیز های کارشناسی اجرا شده و در پی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد در چارچوب پایداری منابع و اعتبارات این سازمان، مستمری سایر سطوح اصلاح گردد.

15 مرداد 1401

آیا قرعه کشی از شرایط فروش حذف می شود؟

در حالی که فضای تحریم سبب خروج شرکت های اروپایی و کره ای همکار در صنعت خودرو شده، این شرایط امکان تولید برخی خودروها را متوقف و دسترسی به برخی از قطعات مورد نیاز برای خودروهای بومی شده را نیز محدود کرده است. در چنین شرایطی، تولیدکننده خودرو (اعم از خودروساز...

7 مرداد 1401

اسناد متروپل کجاست؟

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت مسئولان شهرداری آبادان اعلام نموده اند سازمان بازرسی اسناد و مدارک مربوط به پروژه متروپل را برده است.

28 تیر 1401

گزارش شهردار تهران به شورا در سال نو

تهران (پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور شهردار تهران در صحن شورا به منظور ارائه گزارش در مورد ششمین نشست مجمع عمومی شهرداران آسیایی، استقبال از بهار و قرارگاه اجتماعی و مسکن در صحن شورا اطلاع داد.

4 تیر 1401

ضرورت ارائه خدمات شبانه روزی دستگاه ها در بنادر پل و لافت

خبرنگاران/هرمزگان نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استان هرمزگان نه بعنوان استان گذر بلکه مقصد نهایی هموطنان در تعطیلات نوروز است بر لزوم فعالیت سه شیفت و شبانه روزی دستگاهها در بنادر همچون پل و لافت تاکید...

22 اردیبهشت 1401

طرح حکمرانی داده همچنان در نوبت صحن علنی

به گزارش خبرنگاران، موضوع قانون گذاری در حوزه حکمرانی داده از سال گذشته در مجلس یازدهم مورد پیگیری نهاده شد و دو طرح طرح یکپارچه سازی داده و اطلاعات ملی و الزام به انتشار داده و اطلاعات عمومی در جریان تصویب نهاده شد که این دو طرح در نیمه دوم سال 99 اعلام...

9 اردیبهشت 1401

آغار معاملات بورس تهران با 6 هزار واحد رشد

خبرگزاری خبرنگاران-شاخص کل بورس معاملات خود در نخستین روز از هفته اول بهمن ماه با فرایند مثبت شروع کرد و شاخص تا لحظه ارسال خبر 6448 واحد رشد را نشان می دهد.

25 فروردین 1401

هشدار: پیک اومیکرون در ایران تا چند هفته آینده

دبیر کمیته علمی کشوری کووید19 در تشریح آخرین شرایط انتشار سویه امیکرون کرونا در کشور، گفت: باتوجه به شیوع امیکرون در کشور های دنیا و در کشور های اطراف ما از جمله در بحرین و کویت، به نظر می رسد که ما در چند هفته آینده شاهد پیکی از امیکرون باشیم.

23 بهمن 1400

واکسن های پیشنهادی برای 5 تا 11 ساله ها

روز گذشته در جلسه کمیته علمی کشوری مقابله با کرونای وزارت بهداشت اعلام شد که 2 واکسن سینوفارم و پاستوکووک برای بچه ها 5 تا 11 سال پیشنهاد شده است؛ این دو واکسن تأییدیه های لازم را دارند؛ بنابراین اگر واکسیناسیون این گروه سنی مصوب گردد، این دو واکسن برایشان...

18 بهمن 1400

تخصیص1000 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آتش نشانی

مدیرکل دفتر محیط زیست سازمان شهرداری ها با اشاره به اختصاص یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی، گفت: تا شش ماه آینده کلانشهر ها و شهرستان ها به یک ماشین استاندارد مجهز می شود.

15 بهمن 1400

تجمع خانواده بیماران SMA به روز چهارم رسید

تجمع خانواده بیماران SMA به دلیل مسائل درمانی و تامین دارو، همچنان در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.

6 بهمن 1400

قوانین شوراها و شهرداری ها ناکارآمد بوده و احتیاج به بازنگری دارند

خبرگزاری خبرنگاران- شهرام دبیری رییس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی و عضو منتخب شورای عالی استان ها طبق قانون، شوراها از ارکان تصمیم گیری و نظارت بر امور اداره شهرها و روستاها هستند.

16 دی 1400

جزئیات شهریه مهدهای کودک اعلام شد

تهران (پانا) - سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، دستورالعمل معین شهریه خدمات آموزشی، پرورشی، بهداشتی و رفاهی مهدهای کودک در سال تحصیلی 1401-1400 را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

3 آذر 1400

توضیحات بابایی کارنامی درباره مهلت 45 روزه مجلس به دولت برای اصلاحات طرح ساماندهی کارکنان دولت

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با رسیدگی به لایحه ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی، گفت: اصلاحاتی در طرح ساماندهی کارکنان دولت اعمال می گردد و نظرات دولت هم در تدوین این لایحه تامین خواهد شد.

17 مهر 1400

حقوق کارمندان در سال 1401، افزایش حقوق سال بعد منتفی است؟

به گزارش خبرنگاران، دولت در سال گذشته حقوق کارمندان خود را 25 درصد افزایش داد که شامل بازنشستگان هم می گردد، این اندازه افزایش حقوق هم در مجلس تصویب شد. پس از آن شورای عالی کار اندازه افزایش حقوق کارگران را مطابق با نرخ تورم سالانه 39 درصد خاطرنشان کرد.

9 مهر 1400

قدردانی جهانگیری از مردم به علت صرفه جویی در مصرف برق

معاون اول رئیس جمهور از مردم و واحد های صنعتی عظیم به علت صرفه جویی در مصرف برق قدردانی کرد.

19 مرداد 1400
تعداد: (49)