کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم شعار تابستانه کتاب شد

به گزارش عینک ارومیه ، ایوب دهقانکار با اشاره به نقش موثر اصحاب فرهنگ و هنر کشور در همراهی با ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا عنوان نمود: همان گونه که انتظار می رفت اصحاب فرهنگ و هنر کشور در ایفای مسئولیت اجتماعی خود و عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پیشتاز بودند و به همین دلیل، اولین صنوفی که به دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تعطیلی فعالیت های خود به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا لبیک گفتند و هموطنان را به در خانه ماندن تشویق کردند اصحاب فرهنگ و هنر بودند.

کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم شعار تابستانه کتاب شد

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در ادامه اضافه نمود: جامعه نشر کشور که جامعه ای تاثیرگذار در عرصه فرهنگ محسوب می شوند، در عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خوش درخشیدند و به رغم مسائل موجود، سلامت مردم را بر برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور مقدم دانستند.

دهقانکار در مورد برگزاری طرح تابستانه کتاب، گفت: در راستای تحققِ بخشی از برنامه های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از ناشران و کتابفروشان کشور مقرر شد طرح تابستانه کتاب 99 از روز شنبه 18 لغایت پنج شنبه 30 مرداد از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار گردد.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور و توصیه های بهداشتی مبنی بر در خانه ماندن، اعلام کرد: در خانه ماندن که با هدف سلامتی جسم توصیه می گردد، به هیچ عنوان به معنای منفعل بودن نیست و اینکه وقتی می گوییم در خانه می مانیم، نه تنها هیچ منافاتی با کسب علم و دانش ندارد بلکه فرصتی مغتنم برای کسب آگاهی و دانش افزایی و سلامت روح است.

دهقانکار در سرانجام گفت: با عنایت به همین مساله و اینکه سلامت جسم و روح مکمل یکدیگرند، به پاس تقدیر از کوشش های مدافعان سلامت کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم به عنوان شعار تابستانه کتاب 99 انتخاب شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم شعار تابستانه کتاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم شعار تابستانه کتاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید