بهترین ومحبوب ترین فیلم های ژانر اکشن سال 2019 و 2020 کدام ها هستند؟

به گزارش عینک ارومیه، بهترین فیلم های ژانر اکشن سال 2019 و 2020 کدام ها هستند؟ فیلم های اکشن معمولا رموز پیروزیت را امتحان نموده اند. حتی اگر داستان ها جالب نبوده و دوربین چندان حرفه ای نباشد، بازهم این فیلم ها پرفروش خواهند بود. زیرا مخاطبین همواره از تماشای مبارزه قهرمان ها و ضدقهرمان های خود لذت می برند. هالیوود در این ژانر هرگز ما را ناامید نمی کند. هرساله فیلم های اکشن جدید فراوری می شوند. بعضی از آن ها پیروز و بعضی ناپیروز اند. در اینجا فهرستی از فیلم های اکشن جدید را به شما معرفی می کنیم. امیدواریم این فیلم ها به خوبی فیلم های گذشته باشند.

بهترین ومحبوب ترین فیلم های ژانر اکشن سال 2019 و 2020 کدام ها هستند؟

عینک ارومیه| فیلم های اکشن معمولا رموز پیروزیت را امتحان نموده اند. حتی اگر داستان ها جالب نبوده و دوربین چندان حرفه ای نباشد، بازهم این فیلم ها پرفروش خواهند بود. زیرا مخاطبین همواره از تماشای مبارزه قهرمان ها و ضدقهرمان های خود لذت می برند. هالیوود در این ژانر هرگز ما را ناامید نمی نماید. هرساله فیلم های اکشن جدید فراوری می شوند. بعضی از آن ها پیروز و بعضی ناپیروز اند. در اینجا فهرستی از فیلم های اکشن جدید را به شما معرفی می کنیم. امیدواریم این فیلم ها به خوبی فیلم های گذشته باشند.

لیام نیسون در دوران فعالیت خود در فیلم های مختلف حضور یافته است. با این حال اخیرا در فیلم های اکشن حضور یافته و خود را به عنوان یک قهرمان ثابت نموده است. او در این فیلم نقش یک برف روب را برعهده دارد که در کوه های راکی زندگی آرامی دارد، اما با مرگ پسرش در اثر استعمال مواد مخدر زندگی اش دگرگون می شود. گرچه کاکسمن می تواند این شرایط را پذیرفته و به زندگی ادامه دهد، اما موضوع این است که پسر او اصلا معتاد نبود. در نتیجه به یک کارتل مواد مخدر راه یافته و می خواهد همه افرادی که پسرش را به قتل رساندند نابود کند.

در این فیلم کیانو ریوز به نقش جان ویک قاتل برگشته و بازیگرانی، چون هلی بری، ایان مک شین، روبی رز، کامون، لانس ردیک و لارنس فیشبورن نیز در کنار او حضور دارند. طبق گفته های رسمی، جان ویک در یک هتل فردی را به قتل رسانده و 14 میلیون دلار مژدگانی قاتل اوست. زیرا مقتول یکی از افراد رده بالا بوده است. رئیس هتل می تواند جان را تحویل دهد، اما یک ساعت به او فرصت می دهد و جان در این مدت کوشش می نماید از نیویورک خارج شود. استاهلسکی فیلمساز معتقد است که در این فیلم تصمیم گرفت به ریشه و اساس این صنعت رجوع کند تا تصویر کاملی از حرفه مزدوری جهانی ویک را نشان دهد.

یکی از عناصر فیلم های اکشن صحنه های تعقیب و گریز خودروهاست؛ و این فیلم تماما درباره خودروهاست. از آنجاییکه یک اثر زندگی نامه ای است، از صحنه های بدلکاری فیلم های سریع و خشن خبری نیست. اما به دلایل دیگر از آن لذت می برید. اگر به خودرو علاقه دارید پس از رقابت فورد و فراری لذت می برید. علاوه بر این، کارگردانی جیمز منگولد، کارگردان فیلم های شوالیه و روز (Knight and Day) و لوگان (Logan) نیز شما را به وجد می آورد. مهم تر اینکه کریستین بیل و مت دمون در آن حضور دارند.

مجموعه فیلم های شفت از سال 1971 شروع شد، به سرعت به پیروزیت تجاری و هنری رسید و دو سری دیگر آن ساخته شد. در سال 2000 بازسازی آن ساخته شد و شخصیت اصلی از ریچارد راندتری به ساموئل ال. جکسون تغییر یافت. اما این به دو دهه پیش تعلق دارد. پیروزیت فیلم سال 2000 تماشاگران را به این باور رساند که نسخه دیگری در راه است، اما این اتفاق رخ نداد. تا امروز که ستاره های پشین این فیلم در کنار شخصیت جدید شفت قرار می گیرند. با وجود بازگشت ریچارد راندتری و ساموئل ال. جکسون به نقش های خود و صحنه های اکشن داستان باید منتظر این فیلم باشیم.

فیلم های سریع و خشن سالهاست که ادامه یافت و به نظر نمی رسد که سازندگان آن خسته شده باشند. به جای آن با کنار گذاشتن بعضی از شخصیت ها می خواهند نسخه متفاوت آن را بسازند. دواین جانسون و جیسون استاتهام اخیرا به آن پیوسته اند و با این حال داستان فیلم درباره دشمنی آن دو است نه دوستی شان. وجود این بازیگران در حال حاضر باعث هیجان مخاطبین شده است. همچنین شاهد داستان تازه ای از تورتو و خانواده اش خواهیم بود که به نظر خاتمه ناپذیر هستند.

فیلم های جاسوسی هیچگاه خسته کننده نیستند. با وجود فیلم های جیمز باند و دنیل کریگ بازهم به دنبال داستان های جاسوسی جدید هستیم و به دنبال یک داستان اکشن تر و سرگرم کننده تر می باشیم. همین تمایل باعث شد که فیلم های کینگزمن ساخته شود. تارون اگرتون نقش یک جاسوس کارآموز را ایفا می نماید، اما جالب تر اینکه کولین فیرث جنتلمنی است که از آموزش دست برنمی دارد. در فیلم اول، تاریخچه کوتاهی از سازمان را در اختیار اگزی قرار می دهد، اما از داستان حقیقی آن خبر نداریم. اینجاست که فیلم کینزمن: بازی عظیم جالب می شود. این داستان ما را به خاستگاه این جاسوس ها می برد. بازیگرانی، چون رالف فاینز، چارلز دانس و متیو گود نقش های اصلی را برعهده دارند.

زمانی که جیمز کامرون اولین فیلم نابودگر را معرفی کرد، در تاریخ فیلم های علمی تخیلی نقطه عطفی به وجود آمد. آرنولد شوارتزنگر نقش یک ربات مرگبار را بازی کرد که از گذشته آماده بود و چندین سری از فیلم ساخته شد. فیلم دوم هم پیروز بود و کامرون بازهم ساخت آن را برعهده گرفت. فیلم های بعدی حتی با وجود نام هایی، چون کریستین بیل و امیلیا کلارک چندان پیروز نبودند. اکنون سری دیگر آن آماده ساخت است. جالب اینجاست که این فیلم ادامه داستان سری دوم است؛ بنابراین می توانیم سری های ناپیروز را کنار بگذاریم. لیندا همیلتون هم به نقش سارا کانر بازمی شود.

فیلم جومانجی رابین ویلیامز یکی از بهترین فیلم های کلاسیک است که ممکن است با نسخه سال گذشته آن ناامید شده باشید. با این حال این نسخه هم پیروز یوده و با استقبال روبرو گشت. دواین جانسون نقش اصلی را برعهده داشته و به همین دلیل انتظارات از این فیلم افزایش یافته است. جک بلک، کوین هارت و کارن گیلان بر عناصر طنز و درام این فیلم می افزایند. امیدواریم این فیلم مانند نسخه کلاسیک خود پیروز باشد.

جهانی جاسوسی پر از شخصیت های مختلف است. زنان به ندرت در این فیلم ها حضور یافته و درصورت حضور نقش های فرعی و بی اهمیت را برعهده دارند. اما فیلم فرشته های چارلی این قانون را کنار می زند. ایده اصلی با سریال شروع شد و حدود یک دهه و نیم طول کشید تا فیلم آن ساخته شود. اکنون که به سریال نگاه می کنیم متوجه می شویم که شخصیت های آن کلیشه بوده و محتوای غنی ندارد. اما اکنون مدت زمان طولانی گذشته و برای ساخت فیلم مناسب آماده هستیم. الیزابت بنکر، بازیگر و کارگردان، کارگردانی این اثر را برعهده دارد. کریستین استوارت، نائومی واتس (که در فیلم علاءالدین نقش پرنسس یاسمن را برعهده دارد) و الا بالینسکا نقش این فرشتگان را برعهده دارند.

گرچه جی. آی جو یکی از محبوب ترین اسباب بازی های آمریکاست و کامیک و سریال انیمیشنی پیروز آن هم فراوری شده است، اما نسخه سینمایی آن پیروز نبود. فیلم های ظهور کبرا (The Rise of Cobra) و ستیزه جویی (Retaliation) از این داستان اقتباس شده و با بودجه سنگین ساخته شدند. با این حال محتوای آن جالب نبوده و فیلم ها از شروع محکوم به فنا بودند. با این حال فیلمسازان هنوز تسلیم نشده و می خواهد فیلم مناسب را بسازند. احتمالا فیلم سوم بتواند سرنوشت جی. آی. جو را به پایان برساند. گرچه درباره این پروژه چیزی نمی دانیم، اما با توجه به تاریخ اکران منتظر آن هستیم.

در این فهرست جهان های مختلف را دیده ایم و اکنون شاهد جهانی هیولا ها هستیم. شخصیت های داستان های گودزیلا و کینگ کنگ مدت ها پیش معرفی گردیدند با این حال اخیرا آن ها را در کنار هم قرار دادند. فیلم گودزیلای 2014 شروعگر این جهان بود که با فیلم کنگ: جزیره جمجمه ها (Kong: Skull Island) ادامه یافت. فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها سومین فیلم این سه گانه خواهد بود. اما هیچ چیز از رویارویی این دو شخصیت بالاتر نیست. کینگ کونگ در برابر گودزیلا این دو شخصیت را در کنار هم قرار داده و یک اثر جدید است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی سال 2019 که باید تماشا کنید و فقط لذت ببرید

اکنون که عصر ابرقهرمان هاست هر فهرستی بدون یک فیلم ابرقهرمانی ناکامل خواهد بود. مارول امپراتوری خود را راه اندازی نموده است و دی سی با وجود پیروزیت های اولیه و فیلم هایی، چون زن شگفت انگیز (Wonder Woman) و آکوامن (Aquaman) به نظر می رسد که در جهت درست واقع شده است. اما این شخصیت ها تنها شخصیت های ابرقهرمانی نیستند. شخصیت بلادشات از جهانی سینمایی والیانت یک ابرسرباز است که قدرت هایی مانند سرعت بالا، نیرو، تغییر شکل و توانایی های دیگر را داراست. وین دیزل نقش اصلی را برعهده داشته و سم هیوین و گای پیرس نقش های فرعی را برعهده دارند.

هنوز تعیین نیست که چه بازیگرانی به این فیلم بازمی گردند، اما انتظار می رود که وین دیزل (دامینیک تورتو)، میشل رودریگز (لتی اورتیز) و کریس لوداکریس بریجز (تج پارکر) به نقش های خود بازگردند. جوردانا بروستر پس از غیبت در فیلم آخر به نقش میا، خواهر دام بازمی شود. داستان فیلم هنوز آشکار نشده و درباره آن چیزی نمی دانیم؛ بنابراین باید از داستان فیلم آخر به آن پی ببریم. وین دیزل اعلام نموده بود که سری بعدی سریع و خشن از سری های پیشین عظیم تر است و در آفریقا ضبط می شود. در طی سال های گذشته این فیلم در کشور های برزیل، بریتانیا، اسپانیا، ژاپن، مکزیک و امارات ضبط شد و دیزل در مصاحبه هایش اعلام نموده که برای فیلم بعدی باید تا آفریقا برود.

یک فیلم اقتباسی از یک بازی به همین توسط تام کلانسی که قرار است توسط Ubisoft فراوری شود. جسیکا چستین و جیک جیلنهال نقش های اصلی این فیلم را برعهده دارند. داستان اگر براساس داستان بازی باشد، روایت سرایت یک ویروس در شهر منهتن را نشان می دهد که یک تیم می خواهند همه چیز را تحت کنترل درآورند. روایت های تام کلانسی پر از صحنه های اکشن است بنابراین این فیلم متفاوت نخواهد بود.

گرچه این فیلم در صف انتظار است و اکران آن به پیروزیت فیلم لیگ عدالت (Justice League) بستگی دارد، اما نمی توانیم منتظر آن نباشیم. داستان فیلم درباره پارادوکس نقطه اشتعال است که خودش یک کامیک جالب می باشد. اگر حوصله خواندن این کامیک را ندارید، می توانید نسخه انیمیشن آن را تماشا کنید. بی صبرانه منتظر تماشای این فیلم هستیم تا توماس واین را در نقش یک بتمن مسن تر ببینیم و شاهد یک داستان اکشن باشیم. از آنجاییکه نقطه اشتعال در لیگ عدالت معرفی گردید، بنابراین در اینجا شاهد داستان مستقل او هستیم.

این فیلم قرار بود در سال 2019 اکران شود، اما گویا فیلمنامه آن آماده نبود. از آنجاییکه دیوید فینچر کارگردانی آن را برعهده دارد بنابراین باید منتظر یک اثر پیروز باشیم. این فیلم که سری دوم جنگ جهانی زد است با حضور برد پیت ساخته می شود. در آخرالزمان زامبی ها میان انسان ها و زامبی ها جنگ درگرفته و صحنه های تیراندازی و مرگ پدید می آید. بی صبرانه منتظر این اثر از فینچر هستیم.

این فیلم یکی از فیلم هایی است که تام کروز را به یک ستاره تبدیل نموده است. فیلم درباره گروهی از سربازان نیروی دریایی است و شخصیت پت میشچل تک رو شخصیت اصلی فیلم می باشد. این فیلم در سال 1986 فراوری شد و از آن موقع درباره سری دوم آن بحث می شد و پایان قرار است در سال 2020 فراوری شود. این فیلم در دست فراوری است و در سال آینده اکران می شود. تام کروز و وال کیلمر به نقش های تک رو و آیسمن بازمی گردند و مایلز تلر، جنیفر کانلی، جان هم و اد هریس، نقش های دیگر را برعهده دارند.

سری فیلم های جیمز باند قویمی ترین و پیروز ترین فیلم های تاریخ هالیوود هستند. جدیدترین فیلم این مجموعه بیست و پنجمی فیلم آن خواهد بود و به پیروزیت آن امیدواریم. دنیل کریگ ثابت نموده که بهترین جیمز باند سینماست و فیلمسازان هم دست از سر او بر نمی دارند. گرچه پیش از این اعلام نموده بود که اسپکتر (Spectre) فیلم آخر او خواهد بود، اما گویا نظرش تغییر نموده است. شاید بیست و پنجمین فیلم جیمز باند فیلم آخر او باشد و به همین دلیل این اثر مهم است. اگر کریگ بخواهد خداحافظی کند باید با یک اثر عظیم خداحافظی کند و این اثر همان خواهد بود.

گال گدوت پس از پیروزیت فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman) به یک ستاره اکشن تبدیل شد. او در گذشته در سری فیلم های سریع و خشن (The Fast and Furious) حضور کوتاهی داشت؛ بنابراین یک فیلم اکشن با حضور او می تواند جالب باشد. دواین جانسون، یکی دیگر از نام های عظیم سینمای اکشن نیز در کنار او حضور دارد. با اینکه از داستان فیلم و شخصیت ها خبر نداریم، اما از عنوان فیلم پیداست که باید منتظر یک اثر درباره جرایم بین المللی باشیم.

سری فیلم های ایندیانا جونز یکی از محبوب ترین فیلم های سینمایی استیون اسپیلبرگ است که بدون وجود شخصیت اصلی معنایی ندارد. پس از آخرین باری که او را در فیلم ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین (The Kingdom of the Crystal Skull) دیدیم دیگر درباره ماجراجویی ها و داستان او چیزی نمی دانیم. از آنجاییکه این مجموعه با تغییرات زیادی روبرو شده به نظر می رسد که پایان می توانیم حاصل کار را مشاهده کنیم. دیزنی امتیاز این مجموعه را خریداری نموده و از آنجاییکه در فیلم هایش پیروز عمل می نماید بنابراین انتظارات مان از این فیلم بالا رفته است.

منبع: فرادید

به "بهترین ومحبوب ترین فیلم های ژانر اکشن سال 2019 و 2020 کدام ها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ومحبوب ترین فیلم های ژانر اکشن سال 2019 و 2020 کدام ها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید