88 درصد مشترکان برق خانگی در زنجان الگوی مصرف را رعایت می نمایند

به گزارش عینک ارومیه، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: الگوی مصرف برق در روز های گرم سال از سوی 300 کیلووات ساعت در ماه اعلام شده بود که بیش از 88 درصد مشترکان خانگی استان این الگو را رعایت کردند.

88 درصد مشترکان برق خانگی در زنجان الگوی مصرف را رعایت می نمایند

پیغام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: شرکت برق استان زنجان حدود 500 هزار مشترک برق دارد که 80 درصد از این تعداد مشترک خانگی هستند.

وی یادآورشد: تنها 8 درصد از مشترکان خانگی این استان اندکی بیش از 300 کیلووات در ماه مصرف داشتند که با اقدامات ساده ای در مصرف انرژی می توانند به جمع مشترکان خوش مصرف برق اضافه شوند.

جوادی گفت: کارکنان صنعت برق در سخت ترین شرایط برای تامین برق پایدار به عنوان زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت صنعتی و اجتماعی در کوشش هستند.

وی توضیح داد: در این میان مشترکان برق نیز با مسوولیت پذیری در صرفه جویی و رعایت کردن الگوی مصرف کمک رسان کوششگران این صنعت در تامین انرژی هستند که خوشبختانه سال جاری این همراهی و همدلی با اطلاع رسانی های دقیق محقق شد.

جوادی با بیان اینکه رعایت الگوی مصرف برق فقط مختص تابستان نیست اضافه کرد: باید در همه ماه های سال مصرف برق را به میزان احتیاج کنترل کنیم و به زودی فصل سرد سال نیز فرا می رسد و افزایش مصرف گاز در زمستان موجب ناترازی در فراوری انرژی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان اعلام نمود: بر این مبنا رعایت الگوی مصرف اعلام شده در همه ماه های سال اهمیت دارد و باید مشترکان همراه و همیار خدمتگزاران خود در صنعت برق برای تامین انرژی پایدار باشند.

به گفته وی، خوشبختانه سال جاری با برنامه ریزی دقیق وزارت نیرو و انعقاد تفاهم نامه های همکاری با مشترکان برق صنعتی و کشاورزی و همراهی مشترکان خانگی توانستیم تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم.

عینک ارومیه زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "88 درصد مشترکان برق خانگی در زنجان الگوی مصرف را رعایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "88 درصد مشترکان برق خانگی در زنجان الگوی مصرف را رعایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید