نیازسنجی حوزه سلامت بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است

به گزارش عینک ارومیه، امانی از خیرین و نهاد هایی که امکان حمایت در حوزه سلامت را دارند خواست قبل از هر اقدامی با دانشگاه علوم پزشکی مشورت نمایند.

نیازسنجی حوزه سلامت بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است

امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در بازدید از بخش سلامت شهرستان کمیجان با اشاره به این که نیازسنجی حوزه سلامت بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است گفت: از خیرین و نهاد هایی که امکان حمایت در این زمینه را دارند، می خواهیم قبل از هر گونه اقدامی با دانشگاه مشورت نموده تا ریل گذاری و تصمیم گیری بهتری در مدیریت سلامت استان صورت گیرد.

رستمی فرماندار کمیجان هم گفت: در حوزه عمومی بهداشت و درمان مشکل خاصی در این شهرستان نیست، اما انتظار داریم کلینیک و درمانگاه مسائل و خلأ های تخصصی این شهرستانرا برطرف نموده و خدمات تخصصی بیمارستان امام علی (ع) کمیجان را تکمیل نمایند.

مسائل موجود حوزه بهداشت در خسروبیگ، فامرین و روستا های اطراف، تکمیل کلینیک ویژه در کمیجان، مرکز جامع سلامت، مکان پانسیون بیمارستان امام علی (ع) و بعلاوه اورژانس این مرکز درمانی به همراه پد اورژانس هوایی و استقرار بیشتر پزشکان متخصص در سطح شهرستان و بعلاوه تسهیل در مراحل راه اندازی درمانگاه ایثار برای ایثارگران نیرو های مسلح مهمترین مواردی بود که در این ملاقات مورد بحث و تاکید نهاده شد.

عینک ارومیه مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نیازسنجی حوزه سلامت بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازسنجی حوزه سلامت بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید