طرح مفهومی ریزر میز شما را به یک کامپیوتر ماژولار تبدیل می نماید

به گزارش عینک ارومیه، ریزر از جمله شرکت هایی است که در نمایشگاه CES از طرح های مفهومی عجیبی رونمایی می نماید و جدیدترین طرح این شرکت، میز را به یک کامپیوتر ماژولار پیشرفته تبدیل می نماید که برای آن نام پروژه سوفیا انتخاب شده است. این میز از 13 ماژول مختلف پشتیبانی می نماید که کاربران می توانند ماژول هایی مانند پنل های لمسی، نمایشگرهای ثانویه، شارژ بی سیم، گرم نماینده ماگ، میکسر صدا، ابزار نظارت بر عملکرد سیستم و دیگر موارد را اضافه نمایند.

طرح مفهومی ریزر میز شما را به یک کامپیوتر ماژولار تبدیل می نماید

در این طرح، هرکدام از کاربران با توجه به نیازهای خود قادر به شخصی سازی این میز پیشرفته هستند. در رابطه با بخش کامپیوتر هم باید بگوییم که سیستم موردنظر با این میز یکپارچه شده و البته کاربران در صورت خرید پردازنده یا کارت گرافیک تازه به راحتی قادر به تعویض این قطعات هستند. بعلاوه باید به بهره گیری از یک پنل اولد غول پیکر (65 یا 77 اینچ) هم اشاره کنیم که می تواند بازی ها را با برترین کیفیت ممکن نمایش دهد.

البته مانند دیگر طرح های پر زرق وبرق ریزر، این طرح هم قرار نیست به واقعیت تبدیل گردد. روی هم رفته ساخت کامپیوترهای ماژولار کار راحتی نیست. در هر صورت نمی توانیم مجذوب کننده بودن چنین طرحی را کتمان کنیم. ریزر بار دیگر ثابت نموده که از ارائه ایده های عجیب و نوآورانه ترسی ندارد ولی در نهایت این طرح در حد همان ایده باقی می ماند. البته شاید در آینده نه چندان دور، میزهای یکپارچه با کامپیوتر راهی بازار شوند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرح مفهومی ریزر میز شما را به یک کامپیوتر ماژولار تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مفهومی ریزر میز شما را به یک کامپیوتر ماژولار تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید