همایشها و نمایشگاه ها

رئیسی: هاضمه نظام فساناپذیر است

رئیس جمهور در همایش ملی ارتقای شفافیت گفت: هاضمه نظام جمهوری اسلامی، فساد را نمی پذیرد، اگر در گوشه و کنار فسادی پیدا گردد، خود را موظف به برخورد با آن می داند.

20 آذر 1401

بزرگداشت خیام؛ نمایشگاه فیروزه شعر پارسی

بزرگداشت خیامبیست و هشتم اردیبهشت، همزمان با بزرگداشت خیام و روز جهانی موزه ها، از نسخه خطی نفیس و ارزشمند دیوان رباعیات این شاعر بزرگ در موزه کتابخانه سلطنتی نیاوران، در نمایشگاه فیروزه شعر پارسی رونمایی می گردد.

18 آذر 1401

واکنش کی روش به تهدید بازیکنان تیم ملی ایران ، داستان های زیادی شنیده ایم ، سرمربی پرتغالی خودش قراردادش را تمدید کرد!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به شکست تیم ملی مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی واکنش نشان داد.

9 آذر 1401

هیات بزرگ تجاری روسیه به ایران سفر می نماید

سفیر ایران در روسیه از سفر قریب الوقوع هیات بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت های مختلف تولیدی و تجاری، اتاق های بازرگانی و صنعت جمهوری ها و استان های فدراسیون روسیه به منظور ملاقات با همتایان ایرانی خود به کشورمان اطلاع داد.

20 آبان 1401

26 ایستگاه تندرستی فعال شد

فعالیت 26 ایستگاه تندرستی بانوان با هدف تقویت ورزش های همگانی و پربار کردن اوقات فراغت شهروندان در بوستان ها، مدارس و سراهای محله منطقه19 آغاز شد.

26 مهر 1401

نظامی یکی از قصه پردازان به نام بود

محمد میرکیانی در هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب باکو در نشستی با حضور مخاطبان آذربایجانی، قصه را عامل پیوند ملت ها دانست.

17 مهر 1401

آکتروس L ادیشن 3 کامیون خاص 625 اسب بخاری مرسدس با تولید محدود

آکتروس L ادیشن 3 امروز در نمایشگاه خودروهای تجاری (IAA) در شهر هانوفر آلمان رسماً رونمایی شد. مرسدس بنز در جریان برگزاری این نمایشگاه از کامیونی رونمایی کرد که فقط تعداد محدودی از خریداران می توانند سند مالکیت آن را بدست آورند.

31 شهریور 1401

دومین جشنواره استانی غذاهای بومی سفره کردستان در سنندج برگزار می گردد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، دومین جشنواره استانی غذاهای بومی سفره کردستان در سنندج برگزار می گردد.

9 شهریور 1401

کدام گوشی ها قادر به دریافت آی او اس 16 نیستند؟

در کنار دریافت آی او اس 16 ٬ درباره نسخه تازه آیپد او اس 16 نیز باید گفت که طبق گفته اپل، آیپد مینی 4 و آیپد ایر 2 قادر به دریافت این نسخه نخواهند بود.

3 شهریور 1401

بهترین و دیدنی ترین موزه های بوینس آیرس

شهر توریستی بوینس آیرس، زادگاه و از طرفی مقصد هنرمندان بسیاری است. به همین علت موزه ها در این شهر پر رمز و راز، آثار دیدنی بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان خواهند داشت. در موزه های دیدنی بوینس آیرس در مقایسه با موزه های اروپایی، آثار جهانی و کلاسیک را کم...

14 مرداد 1401

یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس شروع به کارکرد

یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2022 با رویداد ها و بخش های جانبی از امروز سه شنبه 20 اردیبهشت به میزبانی پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد.

14 تیر 1401

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران هلث برگزار می شود

در نمایشگاه بین المللی ایران هلث برگزار می شود، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون اختصاصی برای شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه نیز برپا خواهد شد.

6 تیر 1401

نخبگان و صاحب نظران از اصلی ترین ذی نفعان میراث فرهنگی هستند

ایرنا/ براساس سخنان قائم مقام وزیر میراث فرهنگی کشور، نخبگان و صاحب نظران از اصلی ترین ذی نفعان میراث فرهنگی هستند.

4 تیر 1401

محتوای مرتبط با ماه رمضان در کتاب های درسی و معرفی الگوهای صدر اسلام

به گزارش خبرنگاران، پرداختن به زندگینامه و معرفی الگوها و اسوه های اخلاقی، ملی، مذهبی و ... در محتوای آموزشی بخشی از فرایند یاددهی و یادگیری است که در نظام تعلیم و تربیت کشورمان کوشش شده این مهم با پرداختن به ابعاد مختلف زندگی ائمه اطهار(ع) و سیره و منش...

22 خرداد 1401

طرفداران مد و فشن حتما از این نمایشگاه دیدن کنند!

نمایشگاه لی شو مسکو یکی از هشت نمایشگاه بزرگ جهانی در صنعت مد و فشن است که طرفداران بسیاری دارد.

20 خرداد 1401

تشریح ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد در دوران پساکرونا

تهران (پانا) - مدیرعامل برج میلاد با تشریح برنامه های نوروزی این مجموعه فرهنگی گفت جشنواره نوروزگار 1401 در ادامه جشنواره های نوروزی سال های گذشته برج میلاد و با هدف پرکردن اوقات فراغت شهروندان و مسافران نوروزی مرکز و بعلاوه معرفی امکانات تفریحی نو این...

26 اردیبهشت 1401

گشایش سی و هفتمین بازار گردشگری جهان در لندن

سی و هفتمین بازار گردشگری جهان دیروز 6 نوامبر در لندن با حضور صاحبان صنعت گردشگری ایران گشایش یافت.

16 اردیبهشت 1401

از اتوبوس برقی تا کشنده نو در نمایشگاه حمل و نقل تهران

در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل تهران اتوبوس های برقی نو به نمایش گذاشته شد و در نبود برندهای برتر کامیون همچنان چند کامیون چینی معرفی گردید اما در این نمایشگاه چه خبر بود؟

15 اردیبهشت 1401

مجیدی: چرا دنبال زیبا بازی کردن استقلال هستید؟

فرهاد مجیدی پس از فزونی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، می خواهم در مورد اتفاقی که در مورد تیمم افتاده است، صحبت کنم. تیم من 15 روز تمرین نکرد. پس از 15 روز که بیشتر بازیکنان...

13 اردیبهشت 1401

گیمینگ هاب سامسونگ؛ فراگیرترین تجربه بازی در تلویزیون

اخیراً شاهد معرفی تلویزیون های نسل نو سامسونگ در رویداد CES 2022 بودیم که ویژگی هایی جذابی همچون ریموت کنترل های قابل شارژ از طریق امواج وای فای، پنل های نو با پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتز و امکان خرید و نمایش NFT ها را به همراه داشتند. در کنار این ویژگی ها،...

30 فروردین 1401
تعداد: (66)