سیدحسین حسینی در حد استقلال است؟

به گزارش عینک ارومیه، حسینی که بعد از مدت ها به ترکیب استقلال رسیده بود، در نیمه اول و با اشتباه عجیب دروازه خودی را باز کرد تا استقلال از نفت مسجدسلیمان عقب بیفتد. حسینی که زمانی آقای کلین شیت فوتبال ایران بود، در چند ماه گذشته اشتباهات عجیبی داشته و معلوم نیست چه اتفاقی برای او افتاده که این همه افت نموده است. بیاید آخرین گل های بدی که او دریافت نموده را با هم مرور کنیم.

سیدحسین حسینی در حد استقلال است؟

فینال جام حذفی: حسینی سه گل از تراکتور خورد که بدترین آن ضربه چیپ محمدرضا خانزاده بود. مدافع تراکتور که داخل محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شده بود با ضربه ای که تعیین نشد سانتر بوده یا به قصد چارچوب، دروازه حسینی را باز کرد تا حسینی یک گل بد دیگر دریافت نموده باشد.

ملاقات با شاهین: میلاد صارمی در دقیقه 24 با یک شوت از راه دور دروازه استقلال را باز کرد. جایگیری حسینی خوب نبود و او می توانست واکنش بهتری روی این صحنه داشته باشد.

ملاقات با نساجی: در شرایطی که تیم فرهاد مجیدی با گل شیخ دیاباته از تیم محمود فکری جلو افتاده بود، محمد میری با یک شوت از راه دور دروازه حسینی را باز کرد. شوتی که باعث انتقاد های نسبتا زیادی از دروازه بان استقلال شد هر چند که میری در بازی با سپاهان هم پیغام نیازمند را قربانی شوت های از راه دورش کرد.

فوتبالی

منبع: فرارو

به "سیدحسین حسینی در حد استقلال است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدحسین حسینی در حد استقلال است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید