دو بازیکن استقلال در خطر از دست دادن دربی، مجیدی برابر نفت نیست

به گزارش عینک ارومیه، آبی پوشان تهران که به عنوان تنها تیم بدون شکست در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر قرار دارند، در هفته بیست و یکم میهمان خود گل گهر را با نتیجه 2 بر یک شکست داده تا اولین تیمی باشند که در لیگ بیست و یکم از مرز 50 امتیاز عبور نموده و با 51 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

دو بازیکن استقلال در خطر از دست دادن دربی، مجیدی برابر نفت نیست

شاگردان مجیدی راحت و بدون تلفات از این ملاقات سخت عبور نکرده و آنها سرمربی خود را به علت دریافت کارت قرمز برای ملاقات بعد مقابل صنعت نفت از دست دادند. اما این کارت قرمز تمام ماجراها و حواشی این بازی نبود و 3 بازیکن این تیم با کارت زرد داور جریمه شدند که عبارت بودند از عزیزبک آمانوف، سعید مهری و روزبه چشمی.

کارت زرد روزبه چشمی سومین اخطار این فصل وی بود تا این مدافع میانی و ملی پوش سابق به واسطه دریافت این اخطار در آستانه محرومیت از دربی قرار بگیرد.

پیش از این هم رودی ژستد مهاجم آبی پوشان 3 اخطاره شده بود و این دو بازیکن در صورت دریافت اخطار در هفته بیست و دوم مقابل صنعت نفت، ملاقات مهم و حساس هفته بیست و سوم مقابل پرسپولیس را از دست خواهند داد.

آبی پوشان در هفته های بیست و دوم و بیست و سوم دو بازی بسیار حساس مقابل صنعت نفت و پرسپولیس در پیش دارند که امتیازات آن در سرنوشت نهایی آنها در این فصل می تواند بسیار اثر گذار باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دو بازیکن استقلال در خطر از دست دادن دربی، مجیدی برابر نفت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بازیکن استقلال در خطر از دست دادن دربی، مجیدی برابر نفت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید