تشکیل قرارگاه مانع زدایی از طرح ها و پروژه های منطقه 21

به گزارش عینک ارومیه، خبرگزاری خبرنگاران-نخستین جلسه قرارگاه مانع زدایی از طرح ها و پروژه های در دست انجام منطقه21 تشکیل شد و در اولین جلسه، برطرف موانع موجود بر سر راه ادامه پروژه بزرگراه شهید لشگری، بلوار کرمان خودرو و اتصال آن به آزادراه تهران-کرج و بعلاوه امکان سنجی جهت احداث ساختمان مرکزی شهرداری منطقه21 مورد آنالیز نهاده شد.

تشکیل قرارگاه مانع زدایی از طرح ها و پروژه های منطقه 21

به گزارش خبرگزاری عینک ارومیه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، در ابتدای این جلسه معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: احداث ساختمان مرکزی یکپارچه در مجموعه شهرداری این منطقه، اقدامی بزرگ به شمار می رود چرا که هزینه ها و زمان جهت مراجعات مردمی و بعلاوه رفت و آمد همکاران کاهش چشمگیری خواهد یافت.

وی اضافه کرد: امکان سنجی های لازم و تخمین حدودی زمین های در دسترس برای انجام این کار بزرگ در دستور کار ویژه کارشناسان قرار گرفته و به امید خدا این مهم به زودی تحقق خواهد یافت، تا هم ارباب رجوع سهولت دسترسی را جهت انجام امور اداری خود داشته باشد و هم همکاران از یکپارچگی سازمانی ادارات برخوردار شوند.

حسین کاشانی پور شهردار منطقه21 در ادامه بیان نمود: جلسه امروز مقدمه ای برای برگزاری سلسله جلسات کارشناسی جهت حل و فصل اساسی مسائل موجود در منطقه21 است. قرارگاه با مفهومی عملیاتی و اجرایی برترین عنوان برای این کار بزرگ است.

وی ادامه داد: در قالب مصاحبه در این جلسات هم اندیشی، نظرات مدیران آنالیز می گردد و معاون عمرانی منطقه به عنوان دبیر این قرارگاه پیگیر اجرای موضوعات مطروحه در جلسه خواهد بود.

کاشانی پور گفت: اتصال پروژه دو گاز به آزادراه تهران-کرج از جمله مهمترین اقداماتی است که در صورت افتتاح آن، منفعت عمومی مردم و بعلاوه صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش صرف زمان در عبور و مرورها را شاهد خواهیم بود.

بر پایه این گزارش؛ قرار است تا جلسات قرارگاه مانع زدایی از طرح ها و پروژه های منطقه21 به صورت مرتب و در فواصل زمانی مشخص با ارائه دستورکارهای تخصصی حوزه های مرتبط برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تشکیل قرارگاه مانع زدایی از طرح ها و پروژه های منطقه 21" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل قرارگاه مانع زدایی از طرح ها و پروژه های منطقه 21"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید