بهسازی بوستان های غرب تهران

به گزارش عینک ارومیه، بهسازی بوستان های غرب تهران برای ارتقای ایمنی تردد شهروندان و به ویژه افراد معلول ادامه دارد.

بهسازی بوستان های غرب تهران

به گزارش عینک ارومیه، معاون فنی و عمران شهردار منطقه2 دراین باره گفت: با توجه به تخریب کفپوش و سنگ های بعضی از بوستان ها و احتمال بروز خطر برای شهروندان، طرح بهسازی این مکان ها در منطقه آغاز شد و بوستان هایی با بیشترین تردد و مشکل در اولویت قرار گرفتند.

حمیدرضا رنجبر اضافه کرد: در اجرای برنامه جامع بهسازی بوستان ها برای 6 ماه نخست سال، 4 بوستان شعله(نگین) و زرافشان در ناحیه 7، ستارخان در ناحیه 3 و نیما در ناحیه 8 در اولویت بازسازی قرار گرفتند که تا شهریور ماه عملیات های مختلف از تعویض کفپوش، نصب نرده تا سنگفرش و... در 3بوستان به سرانجام رسید و تنها در بوستان ستارخان با توجه به وسعت کار، پیشرفت کار 72 درصد بوده است.

او با بیان اینکه عملیات بهسازی بوستان ستارخان هم به زودی تمام می گردد گفت: اجرای این طرح ها باعث شده تا منطقه2 در ارزیابی 5 ماهه اول سال جاری در زمینه مناسب سازی رتبه اول را میان منطقه ها 22 گانه کسب کند.

معاون فنی و عمران شهردار منطقه2 بعلاوه بهسازی ساختمان ها را از دیگر برنامه های منطقه دانست و تأکید کرد: باتوجه درخواست شوایاران و مراجعه کنندگان سرای محله شهرک قدس(غرب) عملیات بهسازی این مکان هم اجرا شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهسازی بوستان های غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی بوستان های غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید