انیمیشن سریالی لیگ آو لجندز پاییز از نت فلیکس پخش خواهد شد

به گزارش عینک ارومیه، این روزها بازار فیلم ها، سریال ها یا حتی انیمیشن های سریالی اقتباسی از روی بازی های ویدیویی بسیار داغ است. هنوز مدت زیادی از پخش انیمیشن سریالی اقتباس شده از Dota سپری نشده که نت فلیکس به صورت رسمی تاریخ حدودی انتشار انیمیشنی سریالی بر اساس بازی لیگ آو لجندز (League of Legends) را اعلام نموده است.

انیمیشن سریالی لیگ آو لجندز پاییز از نت فلیکس پخش خواهد شد

شرکت Riot Games، خالق بازی لیگ آو لجندز، اعلام نموده است که انیمیشن سریالی League of Legends توسط نت فلیکس در حال ساخت است. البته، این انیمیشن قرار است با نام Arcane ساخته و پخش گردد. در توضیحات آمده که این انیمیشن قرار است داستان دو قهرمان شاخص و شناخته شده این مجموعه و قدرتی که آن ها را از هم جدا می نماید، دنبال کند.

این انیمیشن سریالی سال گذشته معرفی گردید و در ابتدا قرار بود که پیش از این ها منتشر گردد اما برنامه ها عقب افتاد و اکنون اعلام شده که در تاریخ نامشخصی در پاییز سال جاری از سوی نت فلیکس پخش خواهد شد. این انیمیشن که با نام Arcane شناخته می گردد، چشم اندازی متفاوت و نو از دنیا شناخته شده ساخته معروف Riot Games به ما ارائه خواهد نمود.

دومینیک بازای (Dominique Bazay)، کارگردان انیمیشن سریالی Arcane، درباره این اثر می گوید: لیگ آو لجندز شور و اشتیاق فراوانی را در سراسر دنیا و به ویژه میان طرفدارانش ایجاد نموده و ما بسیار هیجان زده هستیم که میزبان اولین سریال تلویزیونی ساخته شده از دنیا این اثر هستیم. این سریال نوید یک تجربه بصری هیجان انگیز، دیدنی و جذاب را می دهد و بینندگان را روی لبه جایگاه های خود نگه خواهد داشت.

شانا اسپنلی (Shauna Spenley)، مدیر دنیای بخش سرگرمی های Riot Games، در رابطه با این انیمیشن بیان می نماید: انیمیشن Arcane به عنوان نامه ای عاشقانه برای بازیکنان و طرفدارانمان خلق شده است که برای مدت ها از ما تجربه های سینمایی بیشتری درخواست نموده اند تا از آن طریق به صورت عمیق تر در دنیای لیگ آو لجندز و قهرمانانش کاوش نمایند. نت فلیکس با بهره مندی از برند فوق العاده دنیای خود و همچنین هدف مشترکش در خلق و ارائه محتوایی باکیفیت شریک و گزینه ای عالی برای یاری به ما در خلق این انیمیشن و ارائه آن در سراسر دنیا است

بازی لیگ آو لجندز همچنان به سلطه خود در بازی های ژانر MOBA و همچنین مسابقات ای اسپورت ادامه می دهد. در مسابقات دنیای لیگ آو لجندز در سال 2020، بیش از یک میلیارد ساعت محتوا در سراسر دنیا دیده شد و رکورد دنیای بازدید هم شکسته شد. همان طور که به احتمال زیاد می دانید، این تنها پروژه ای نیست که Riot Games با آن سعی بر گسترش دنیا بازی لیگ آو لجندز و معرفی آن به مخاطبان بیشتری دارد. آن ها در این سال های اخیر مشغول ساخت نسخه های فرعی از این مجموعه و حتی یک اثر موبایلی برای با نام League of Legends: Wild Rift بوده اند.

منبع: Gameinformer

منبع: دیجیکالا مگ

به "انیمیشن سریالی لیگ آو لجندز پاییز از نت فلیکس پخش خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن سریالی لیگ آو لجندز پاییز از نت فلیکس پخش خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید