ارتقای تنها هتل هفت ستاره دنیا: نگاهی به اقامتگاه ساحلی نو برج العرب

به گزارش عینک ارومیه، هتل برج العرب که به گفته صاحبانش لوکس ترین هتل دنیا است، میخواهد در سال آینده به میهمانانش تسهیلات مجلل تری را در طی دوران اقامت شان ارائه دهد. برج العرب هتلی لوکس است که از تعداد زیادی سوئیت مجلل تشکیل (نمی توان در این هتل اتاق رزرو کرد) و روی جزیره ای مصنوعی ساخته شده است. این هتل میخواهد با ساخت یک فضای بیرونی تفریحی لوکس، بخش بیشتری از دریا را در اختیار بگیرد. این بخش تازه که عرشه شمالی (North Deck) نام دارد، قرار است تا 100 متر در خلیج فارس پیش برود و به میهمانانش امکان دسترسی به 32 کابین و 400 جایگاه ساحلی و تسهیلات متنوع دیگر را ارائه دهد.

ارتقای تنها هتل هفت ستاره دنیا: نگاهی به اقامتگاه ساحلی نو برج العرب
برج العرب که روی جزیره ای مصنوعی ساخته شده است، با ساخت فضای بیرونی تفریحی لوکس قصد توسعه محدوده اش در آب را دارد.
عرشه شمالی قرار است تا 100 متر در خلیج فارس پیش برود و به میهمانانش امکان دسترسی به 32 کابین و 400 جایگاه ساحلی و تهسیلات متنوع دیگر را ارائه دهد.

بازدیدنمایندگان این منطقه نو که در سه ماهه دوم سال 2016 افتتاح می گردد، می توانند از استخرهای نو هتل که شامل یک استخر 612 متر مربعی و یک استخر آب شور 828 متر مربعی است، استفاده نمایند و بعلاوه از رستوران و بار این عرشه نیز بهره مند شوند.

این عرشه که در فنلاند ساخته شده و در حال حمل شدن در راستای 14816 کیلومتری است، در 9 ژانویه 2016 از فنلاند خارج شده و در حال رسیدن به دوبی از راستا دریایی است. هنگام رسیدن محموله به هتل در اواسط ماه فوریه، هر شش بخش آن را به وسیله جرثقیل بالا برده و روی شبکه ای متشکل از 90 ستون فولادی که در آب های خلیج فارس ساخته شده، قرار می دهند. تمام عناصر این سازه و ستون های فولادی مربوط به آن با در نظر گرفتن محیط زیست دریایی ساخته شده و طوری طراحی شده اند تا برای ماهی های بومی سایه فراهم نمایند و برای موجودات دریایی ای که دور ستون های فولادی جمع می شوند، مجذوب کننده باشند و آنان را نرانند.

بازدیدنمایندگان این منطقه نو که در سه ماهه دوم سال 2016 افتتاح می گردد، می توانند از استخرهای نو هتل که شامل یک استخر 612 متر مربعی و یک استخر آب شور 828 متر مربعی است، استفاده نمایند و بعلاوه از رستوران و بار این عرشه نیز بهره مند شوند.
این عرشه که در فنلاند ساخته شده و در حال حمل شدن در راستای 14816 کیلومتری است، در 9 ژانویه 2016 از فنلاند خارج شده و در حال رسیدن به دوبی از راستا دریایی است.

آنتونی مک هیل، مدیر کل برج العرب جومیرا می گوید:

ما به عنوان یک هتل هدفمان این است که فراتر از توقعات میهمانانمان عمل کنیم و برای آن ها تجربه ای عالی از میهمان نوازی عربی ارائه دهیم. شکی نداریم که عرشه شمالی این کار را خواهد نمود. ما نسبت به رسیدن این محموله بسیار هیجان زده هستیم - نورث دک بازتابی واقعی از تصمیم دوبی برای ایجاد منحصر به فردترین تجربه برای بازدیدنمایندگان و ساکنین دوبی است.

رابرت سوید، مدیر اجرایی گروه جومیرا:

دوبی به خاطر تدارک تجربیات استثنایی معروفیت دارد. این اولین بار است که سازه ای با این ماهیت و مقدار در یک کشور ساخته می گردد و به کشور دیگری منتقل می گردد تا سر هم شده و مورد استفاده قرار گیرد. ما واقعاً در حال جابه جا کردن مرزهای نوآوری هستیم و می خواهیم نشان دهیم که به این متعهد هستیم که دوبی را به هیجان انگیزترین مقصد دنیا و برج العرب جومیرا را به برترین ارائه دهنده تجربیات لوکس تبدیل کنیم.

تجمل هفت ستاره ای*: برای تکمیل این تجربه لوکس، رولزرویس های همراه با راننده شما را از فرودگاه به هتل می برند.
سوئیت رویال شاهانه 780 متر مربعی همراه با نشیمن سبک مجلسی نفیس، کتابخانه و سینما و دو حمام بزرگ دارای جکوزی کامل و دوش های پنج سر کاملاً مناسب پذیرایی از یک مهاراجه است.
تنها چیزی که بهتر از یک استخر آب گرم تمیز است، تماشای افق دوبی است که البته اصلاً مقرون به صرفه نیست. تماشای طلوع روز (که سه ساعت طول می کشد) 1495 درهم امارات (264 پوند یا 1220000تومان) هزینه دارد.
در این هتل 202 سوئیت وجود دارد که همه دوبلکس هستند و با فرش های مخمل و اثاثیه زیبا تزئین شده اند.
رستوران المهارای شگفت انگیز دارای آکواریومی خیره نماینده در مرکز خود است که مملوء از ماهی ها و گیاهان رنگارنگ است و تم خلیج فارسی برج العرب را نمایش می دهد.
بار رنگارنگ اسکای ویو (چشم انداز آسمان) در رستوران المنتهی منظره ها زیبایی از آسمان دوبی را به نمایش می گذارد که به خصوص در شب ها از زیبایی خاصی برخوردار است.

داشتن هفت ستاره به چه معناست؟

هتل برج العرب با اینکه به طور رسمی هتلی پنج ستاره است، اما به داشتن هفت ستاره مشهور است چرا که این هتل با سوئیت های دوبلکس، فضای داخلی طلاکاری شده مجلل، سکوی فرود هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی برای هر طبقه، قابل مقایسه با سایر هتل های پنج ستاره نیست. اما بالاترین امتیازی که سازمان های درجه بندی مثل AA و فوربس می توانند به یک هتل بدهند، همان پنج ستاره است.

منبع: dailymail

منبع: کجارو

به "ارتقای تنها هتل هفت ستاره دنیا: نگاهی به اقامتگاه ساحلی نو برج العرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای تنها هتل هفت ستاره دنیا: نگاهی به اقامتگاه ساحلی نو برج العرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید