54 میلیارد و 928 میلیون تومان؛ رقم 4 بازیکن خارجی پرسپولیس

به گزارش عینک ارومیه، اوایل هفته گذشته مدیررسانه ای سپاهان بعد از پیوستن دیاباته به پرسپولیس، با انتشار پیامی نوشت: لوکادیا و دیاباته جمعاً 3 میلیون یورو قیمت خورده اند. یعنی حدود 90 میلیارد تومان برای دو نفر! از جیب چه کسی این هزینه ها اجرا شده اسـت. نماینده های محترم مجلس کجای مجلس نشسته اند؟ این ها تخلف نیست؟

54 میلیارد و 928 میلیون تومان؛ رقم 4 بازیکن خارجی پرسپولیس

این آغاز یک جنجال تازه بود و کشمکش های بسیاری را در فضای مجازی به وجود آورد. به غیر از طرفداران پرسپولیس که در فضای مجازی به سپاهان تاختند و با پیش کشاندن آمار جابجایی این باشگاه و هزینه هایش به ولخرجی های این باشگاه اشاره کردند، مدیران باشگاه پرسپولیس هم ساکت نماندند.

غیر از مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که در همان فضای مجازی و غیر رسمی جواب نماینده باشگاه سپاهان را داده بود، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم چند روزی ساکت ماند، اما به یکباره کاسه صبرش لبریز شد و در مصاحبه ای به جنجال های به پا شده از فساد بزرگ در فولاد مبارکه اصفهان کنایه زد.

اما با ادامه دار شدن این موضوع، باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی اش را آپدیت کرد تا تعیین گردد ادعای مطرح شده در خصوص رقم بازیکنان خارجی تازه وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم تعیین بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک برآورد و عدد تقریبی است این توئیت را مطرح نموده است.

به هر حال طبق نامه مورخ 16/ 06/ 1401 که به امضای رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسیده است، مجموع قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس که شامل گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا می گردد 54 میلیارد و 928 میلیون تومان برآورد شده است. بعلاوه ولسلی ننکا، په په لوسادا و اوسمار ویرا نیز با قراردادی به ارزش ریالی 11 میلیارد و 480 میلیون تومان به یحیی گل محمدی در کادر فنی یاری می نمایند.

ایران ورزشی

منبع: فرارو

به "54 میلیارد و 928 میلیون تومان؛ رقم 4 بازیکن خارجی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "54 میلیارد و 928 میلیون تومان؛ رقم 4 بازیکن خارجی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید