چند راه چاره ساده برای مجذوب کننده تر کردن طراحی دفتر کار [ 9 طرح تازه]

به گزارش عینک ارومیه، هنگامی که شما یک دفتر را خریداری می کنید و قصد دارید تا آن را راه اندازی کنید باید سعی کنید از وسایل و مبلمان نو برای طراحی داخلی آن استفاده نمایید و انتظار می رود که این کار را به یک تیم طراحی حرفه ای بپردازید تا یک فضای الهام بخش را برای شما و کارمندانتان طراحی نمایند.

چند راه چاره ساده برای مجذوب کننده تر کردن طراحی دفتر کار [ 9 طرح تازه]

چند راهکار ساده برای مجذوب نماینده تر کردن طراحی دفتر کار

همانطور که میدانید طراحی دفتر کار بر روی عملکرد کارکنان تاثیر بسیار زیادی دارد بنابراین سعی کنید که در طراحی دفتر کار خود از رنگ ها و وسایل متنوع بهره ببرید. ما در زیر قصد داریم چند راهکار ساده برای مجذوب نماینده تر کردن دفتر کار را به شما ارائه دهیم.

بسیاری از افراد تصور می نمایند که برای طراحی دفتر کار معمولاً باید از رنگ های تیره و میز و جایگاه های اداری و رسمی استفاده کرد اما امروزه روانشناسان دریافته اند که در طراحی دفتر کار باید از وسایلی استفاده کرد که بتوانند یک فضای الهام بخش و آرام بخش برای مشتریان و کارکنان ایجاد نمایند، زیرا طراحی خاص دفتر کار میتواند تاثیر بسیار مستقیمی بر روی عملکرد کار کارکنان و بعلاوه برقراری ارتباط آنها با مشتریان داشته باشد بنابراین ما تصمیم گرفتیم که چند راه چاره مدرن را برای طراحی دفتر کار در این مطلب ارائه دهیم.

برای طراحی دفتر کار می توان از راهکار های مختلفی استفاده کرد که ما چند پیشنهاد مدرن را به شما ارائه می دهیم.

1. استفاده از عکس های دیجیتالی و هنری

در طراحی دفتر کار از طراح بخواهید که از عکس های دیجیتالی که بیانگر زمینه فعالیت دفتر شما می باشند استفاده کند زیرا با استفاده از عکس های دیجیتالی شما به راحتی می توانید زمینه های فعالیت های خود را به مشتریان معرفی کنید و به طور مستقیم و واضح پیغام را انتقال دهید.

اگر شما از تصاویر هنری بر روی دیوارهای دفتر کار خود بهره ببرید در واقع می توان گفت که سرزندگی و شور و نشاط را در دفتر کار خود به جریان انداخته اید و باعث انتقال یک حس خوب به کارکنان خواهد شد، برای استفاده از عکس های هنری شما می توانید از عکس های سیاه و سفید و یا رنگی که بیانگر و نشانگر برند تجاری شما هستند هم بهره ببرید.

2. استفاده از مبلمان

اگر شما از مبلمان در دفتر کار خود بهره ببرید در واقع می توانید یک فضای کاری مجذوب نماینده تر و راحت تر برای قرار دیدار های خود ایجاد کنید.

3. استفاده از کفپوش های مختلف

اگر اگر بودجه کافی داشته باشید شما میتوانید از کفپوش های مختلف در قسمت های مختلف دفتر کار خود بهره ببرید که بهتر است این کفپوش ها از برندهای معروف و یا کفپوش هایی باشند که نمایانگر فرهنگ کشور شماست سعی کنید که در هنگام استفاده از کفپوش ها انعطاف پذیر باشید.

4. طراحی اتاق کنفرانس

طراحی اتاق کنفرانس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا شما باید در واقع اتاق و وسایل آن را بگونه ای طراحی کنید که یک حالت تعاملی بین همکاران به وجود آید شما می توانید از تخته سفید و یا شیشه های پلکسی که بر روی دیوارها نصب می گردد بهره ببرید.

5. استفاده از رنگ های مدرن

با استفاده از رنگهای مدرن شما می توانید یک فضای بسیار خاصی برای دفتر کار خود ایجاد کنید الهام بخش برای کارکنان و برای مشتریان ایجاد گردد اگر رنگ ها به درستی انتخاب شوند قطعا می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی مشتریان بگذارند.

6. نورپردازی

در بخش دیگری از دفتر کار که برای استراحت و صرف ناهار در نظر گرفته اید شما می توانید نورپردازی های خاص و ساده ای داشته باشید در واقع شما با استفاده از چند چراغ آویز میتوانید یک مکان بسیار مجذوب نماینده و دلپذیر داشته باشید.

7. به واسطه جایگاه ها رنگ فضا را تغییر دهید

منظور این است که سعی کنید از جایگاه هایی که تکیه گاه رنگی دارند بهره ببرید شما با استفاده از جایگاه های رنگارنگ می توانید یک سالن کنفرانس مجذوب نماینده برای خود داشته باشید بعلاوه می توانید از این جایگاه ها درگیری قسمت های دفتر کار خود هم بهره ببرید.

8.نور طبیعی

به جای اینکه از لامپ ها و نورهای مصنوعی بهره ببرید برای طراحی دفتر کار خود بهتر است تا جایی که می توانید از نور طبیعی برای روشنایی بهره ببرید زیرا نور طبیعی می تواند تاثیر مستقیمی بر روی طراحی دفتر کار شما داشته باشد.

9.استفاده از وسایل با کیفیت

هنگامی که تصمیم به خرید مبلمان و وسایل برای دفتر کار خود گرفتید این نکته را به خاطر بسپارید که هر آنچه را که پول می پردازید در ازای آنها هم وسیله دریافت خواهید کرد بنابراین بهتر است از وسایل باکیفیت استفاده کنیم زیرا تعویض مبلمان بی کیفیت میتواند باعث هدر رفتن هزینه شما گردد.

سعی کنید از جایگاه های ارگونومیک برای کارمندان خود بهره ببرید نه تنها باعث مجذوب نمایندهیت دفتر کار شما می گردد بلکه باعث حفظ سلامتی کارکنان هم خواهد شد.

منبع: اتاق

به "چند راه چاره ساده برای مجذوب کننده تر کردن طراحی دفتر کار [ 9 طرح تازه]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند راه چاره ساده برای مجذوب کننده تر کردن طراحی دفتر کار [ 9 طرح تازه]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید