ورزشکار چهارمحال و بختیاری راهی المپیک آسیایی اسکیت می گردد

به گزارش عینک ارومیه، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: امیر بهزادی بروجنی با دعوت فدراسیون در اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت سرعت حضور می یابد تا خود را برای رقابت در المپیک آسیایی 2022 هانگژو چین آماده کند.

ورزشکار چهارمحال و بختیاری راهی المپیک آسیایی اسکیت می گردد

آقای کریمی گفت: اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت از روز شنبه 20 فروردین ماه 1401 در تهران شروع می گردد و امیر بهزادی به عنوان تنها نماینده چهارمحال و بختیاری با دعوت فدراسیون در این اردوی آمادگی شرکت خواهد نمود.

بهزادی که در اسفند ماه 1400 توانست در مسابقات انتخابی تیم ملی، رکورد های مناسبی را به دست بیاورد از امید های کسب نشان در بازی های آسیایی هانگژو چین به شمار می آید.

بیشتر بخوانید

رقابت های اسکیت هانگژو چین در ماده های استقامت، 10 هزار متر و یک هزار متر برگزار می گردد.

اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت سرعت بزرگسالان در بخش بانوان و آقایان تا پنجشنبه 25 فرودین ماه 1401 ادامه دارد و بهزادی به همراه 19 ورزشکار دیگر در این اردو تمرینات خود را پیگیری می نماید.

امیر بهزادی بروجنی تا به امروز در پنج دوره رقابت های قهرمانی دنیا و آسیا حضور داشته است و در مسابقات قهرمانی اسکیت سرعت دنیا (رولر گیمز 2019) که در شهر بارسلونای اسپاینا برگزار گردید توانست در بین 800 ورزشکار دنیا جزو 15 اسکیت سوار برتر باشد.

عینک ارومیه چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ورزشکار چهارمحال و بختیاری راهی المپیک آسیایی اسکیت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکار چهارمحال و بختیاری راهی المپیک آسیایی اسکیت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید