نگرانی پرسپولیس از کارشکنی سعودی ها هنگام ورود به عربستان

به گزارش عینک ارومیه، باشگاه پرسپولیس نگران است که هنگام ورود کاروان سرخپوشان به عربستان، دردسرهای پیش بینی نشده به وسیله سعودی ها برای یحیی گل محمدی و شاگردانش ایجاد گردد.

نگرانی پرسپولیس از کارشکنی سعودی ها هنگام ورود به عربستان

به گزارش گروه ورزشی عینک ارومیه، کاروان پرسپولیس کمتر از 20 روز دیگر برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به عربستان سفر کند. با توجه به شرایط رابطه سیاسی میان دو کشور و کارشکنی هایی که عربستانی ها طی سالیان گذشته گاهی اوقات هنگام ورود تیم های ایرانی انجام داده اند، باشگاه پرسپولیس نگران است که مبادا هنگام ورود آنها به این کشور، دردسرهای پیش بینی نشده به وسیله سعودی ها برای یحیی گل محمدی و شاگردانش ایجاد گردد به ویژه آنکه الهلال عربستان حریف سرخپوشان ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی است.

طی روزهای گذشته پیگیری های جدی انجام شده و مسئولان پرسپولیس با عوامل کمیته مسابقات لیگ قهرمانان در تماس بوده اند تا شرایط برای ورود کاروان پرسپولیس تسهیل گردد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه پرسپولیس تضمین داده است تمام اعضای کاروان پرسپولیس که نامشان ارسال شده بدون هیچ مسئله ای در عربستان ویزای فرودگاهی دریافت خواهند کرد.پرسپولیس 24 مهر ماه در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان الهلال عربستان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نگرانی پرسپولیس از کارشکنی سعودی ها هنگام ورود به عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی پرسپولیس از کارشکنی سعودی ها هنگام ورود به عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید