مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری منصوب شد

به گزارش عینک ارومیه، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حکمی، پژمان قضائی پور را به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری منصوب شد

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، احمد محمدی در این حکم، همچنین از زحمات محسن دهانزاده، سرپرست پیشین شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، قضائی پور، مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری دانش آموخته مهندسی شیمی با گرایش طراحی فرآیندهای صنایع نفت از دانشگاه علم و صنعت است.

وی با 29 سال سابقه کار در صنعت نفت، پیش تر عهده دار مسئولیت های متعددی از جمله مدیریت امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بوده است.

احمد محمدی در آیین معرفی قضائی پور بر رویکرد همیشگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مبنی بر کمک به توسعه زیرساخت ها و اقدام های مرتبط با مسئولیت اجتماعی در مناطق پیرامون تأسیسات در کنار وظیفه اصلی شرکت که تولید ایمن و پایدار انرژی کشور است، تأکید کرد و گفت: مدیریت عمران مناطق نفت خیز در شرکت ملی نفت ایران اختصاص بودجه های کمکی صنعت نفت به طرح های عام المنفعه را پیگیری می کند و به همین دلیل، در چند سال اخیر حدود 1800 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های مختلف زیربنایی، آموزشی، بهداشتی و... در استان خوزستان منظور شده که تا به امروز 75 درصد این مبلغ براساس پیشرفت پروژه ها به دستگاه های اجرایی استان تخصیص یافته است.

وی نقش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری را در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بسیار مهم خواند و افزود: راهبری بخش مهمی از کریدور اصلی صادرات نفت خشکی کشور به عهده این شرکت است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری یکی از پنج شرکت تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به شمار می رود که ظرفیت تولید روزانه نفت آن بیش از 600 هزار بشکه است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید