باید فرهنگ استفاده از VAR در ایران نهادینه گردد

به گزارش عینک ارومیه، داور پیشکسوت فوتبال ایران در ارتباط با حاشیه های روز های اخیر داوری کشورمان توضیحاتی را بیان نمود.

باید فرهنگ استفاده از VAR در ایران نهادینه گردد

علی خسروی، پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان در گفت و گو با عینک ارومیه، در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام کشورمان گفت: من به نمایندگی از سازمان ورزش شهرداری تهران در این مراسم شرکت کردم و با حضور در این مراسم از وجود این تعداد علاقه مند به این رشته در کشورمان بسیار شاد شدم. به امید خدا وزارت ورزش و جوانان حمایت های بیشتری را از این ورزشکاران داشته باشد و مسائل آن ها نیز کمتر شوند.

خسروی در ارتباط با حاشیه های روز های اخیر داوری ایران و نبود سیستم یاری داور ویدیویی گفت: داوری ها در این چند هفته به غیر از چند اشتباه خوب بوده اند، اما استفاده از این سیستم در کشور ما با مسائلی رو به رو است.

او اضافه کرد: رئیس فیفا باید برخی مسائل را حل نماید. از طرفی می گویند باید var را به کشورتان بیاورید و از طرف دیگر تمام شرکت ها ما را تحریم نموده اند و اجازه استفاده از سیستم های ایرانی را هم نمی دهند.

خسروی گفت: اوضاع خوبی نداریم و امیدواریم مسائل در فوتبال ایران حل شوند. البته var هم در کشورمان باشد، باز هم مسائل در داوری وجود دارند. فکر می کنم قبل از ورود این سیستم باید فرهنگ استفاده از آن را در کشورمان جا بیندازیم. فرایند بسیار سختی را پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید

  • نشست مشترک آجرلو و مجیدی پیرامون مسائل باشگاه استقلال
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "باید فرهنگ استفاده از VAR در ایران نهادینه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید فرهنگ استفاده از VAR در ایران نهادینه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید