انریکه: 1000 بار ضربات پنالتی را تمرین نموده بودیم

به گزارش عینک ارومیه، شاگردان لوئیس انریکه در ضربات پنالتی بازی را به مراکشی ها باختند و خیلی زود با جام جهانی 2022 خداحافظی کردند.

انریکه: 1000 بار ضربات پنالتی را تمرین نموده بودیم

به گزارش عینک ارومیه، در شبی باورنکردنی در مرحله یک هشتم نهایی مراکش پیروز به شکست اسپانیا شد و به دور بعدی صعود کرد. بازی با نتیجه 0-0 به خاتمه رسید در حالیکه اسپانیا بیشترین درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما دفاع سفت و سخت مراکشی ها راه گلزنی را برای شاگردان لوئیس انریکه باز نکرد.

کار به ضربات پنالتی کشید و اسپانیا دیگر دلش نمی خواست که ناکامی یورو 2020 و شکست از ایتالیا در نیمه نهایی را تکرار کند. ولی شاگردان لوئیس انریکه در گلزنی ناکام ماندند و مراکش با ضربه چیپ اشرف حکیمی کار را تمام کرد.

لوئیس انریکه بعد از بازی گفت: به بازیکنانم گفته بودم که قبل از آمدن به قطر باید 1000 پنالتی تمرین نمایند. می خواهم اینطور تصور کنم که آنها این کار را انجام دادند. در ضربات پنالتی تنش ها به اوج می رسند اما با تمرین زیاد می توان احساسات را مدیریت کرد. شانس آنقدرها مهم نیست، دروازه بان ها بیشترین تاثیر را در ضربات پنالتی دارند. ما دروازه بان خوبی داریم و بچه ها هم خیلی خوب تمرین نموده بودند.

سارابیا، سولر، بوسکتس در گلزنی برای اسپانیا ناکام ماندند و سابیری، زیاش و حکیمی گلهای مراکش را به ثمر رساندند و بازی در ضربات پنالتی با نتیجه 3-0 به نفع مراکش تمام شد. مراکشی ها حالا باید در مرحله یک چهارم منتظر بازی با پرتغالی باشند که سوئیس را با نتیجه 6-1 در مرحله یک هشتم شکست داد.

منبع: فرارو

به "انریکه: 1000 بار ضربات پنالتی را تمرین نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: 1000 بار ضربات پنالتی را تمرین نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید