احیای واحد های تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش عینک ارومیه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تعداد واحد های راکد صنعتی احیا شده در استان را 17 واحد اعلام نمود.

احیای واحد های تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد

سید هاشم موسوی دنیا آباد به احیای 17 واحد راکد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا به امروز اشاره نمود و گفت: این واحد های صنعتی و فراوریی به علت احتیاج به تعمیر و نوسازی، احتیاج به خرید تجهیزات نو، تامین سرمایه در گردش یا بدهکاری های مالیاتی و تامین اجتماعی تعطیل شده بودند.

او تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده در شهرک های صنعتی استان را 5 هزار و 500 نفر بیان کرد و اضافه نمود: با بازگشت این تعداد واحد فراوریی و صنعتی راکد به چرخه فراوری، برای 182 نفر فرصت های شغلی ایجاد شد.

موسوی دنیا آباد می گوید: احیای واحد های فراوریی راکد در ایجاد اشتغال و رونق فراوری با سرمایه کمتر اهمیت دارد و کوشش برای بازگرداندن واحد های فراوریی راکد به فعالیت فراوریی از برنامه های شاخص دولت سیزدهم در حوزه شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد؛ تا به امروز 348 واحد فراوریی یا خدماتی در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسیده اند که از این تعداد 241 واحد معادل 69درصد فعال و 107 واحد معادل 31 درصد غیرفعال هستند.

عینک ارومیه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "احیای واحد های تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای واحد های تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید