آلگری: ساسولو با سرمربیگری دیونیسی عالی بازی می نماید، گاهی اوقات بازیکنان باید استراحت کند

به گزارش عینک ارومیه، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس شرایط تیمش را پیش از بازی فردا شب با ساسولو در سری A ایتالیا تشریح کرد.

آلگری: ساسولو با سرمربیگری دیونیسی عالی بازی می نماید، گاهی اوقات بازیکنان باید استراحت کند

به گزارش عینک ارومیه، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته دهم سری A ایتالیا پذیرای ساسولو است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: آلسیو دیونیسی با امپولی قهرمان سری B شد و همین ارزش افزوده ای برای او است. ساسولو با سرمربیگری او واقعاً عالی بازی می نماید و بازیکنان خوبی دارد. ما آدرین رابیو را به این بازی رساندیم، اما مویزه کین و فدریکو برناردسکی در این ملاقات غایب خواهند بود. مابقی بازیکنان را کم وبیش در اختیار قرار داریم.

وی بعلاوه در اشاره به عینک ارومیهی که بابت قرار ندادن دیبالا و کیه زا در ترکیب اصلی یووه برای بازی دربی ایتالیا انتقاد نموده بودند، اعلام نمود: فدریکو کیه زا و پائولو دیبالا بازی خواهند کرد. حالا بروید و این خبر را بنویسید. شما را با دادن این خبر راضی کردم. دیبالا کیفیت فنی مهمی دارد، او بازیکن متفاوتی نسبت به کولسفسکی است، اما دژان در بازی با اینتر در 60 دقیقه اول خوب بازی کرد. کیه زا هم بازیکن سطح بالایی است و بازی های زیادی به میدان رفته است. در بازی یکشنبه با اینتر من اشتباه کردم، اما بازی را به شکلی دیگر بازیخوانی کردم و کولوسفسکی را برای یارگیری بروزوویچ قرار دادم.

سرمربی یوونتوس ادامه داد: مسئله ای نیست که بازیکنی از روی نیمکت بازی را آغاز کند چون بازی های زیادی در پیش داریم. کیه زا نیمکت نشین نشد به خاطر اینکه شایسته اش بود. من بازیخوانی به روشی خاص داشتم. انتها ما فدریکو را در بازی با اینتر به زمین فرستادیم چون احتیاج به کیفیت در خط حمله مان داشتیم و او تأثیر فوق العاده ای هم بر بازی داشت. کیه زا برای یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا مرجع است، اما اگر قرار باشد همواره از یک سری بازیکنان خاص استفاده کنم، در ماه ژانویه به 20 بازیکن نو احتیاج خواهم داشت. ما این فصل 57 بازی داریم و گاهی اوقات بازیکنان باید استراحت کند. بازیکنان می توانند از این فرصت به طور ذهنی و فیزیکی بهره ببرند.

آلگری در بخش دیگری از صحبت هایش درباره شرایط تیمش گفت: ماتیا پرین به جای شزنی در دورن دروازه خواهد ایستاد و دلیخت هم به ترکیب بازمی گردد. کوادرادو می تواند با موراتا، دیبالا و کیه زا بازی کند. هر چیزی ممکن است. پیشرفت کلی در بازیکنان مان دیده می گردد و حالا آنها به لحاظ فیزیکی در شرایط بهتری هستند. این به من یاری می نماید تا چیزی را در این تیم تغییر دهم چون هر سه روز یکبار بازی می کنیم. بازیکنان ما شناخت خوبی از هم دارند و منظره خوبی برای آینده این تیم متصور می گردد، اما باید در بازی فردا به پیروزی برسیم. تساوی مقابل اینتر نتیجه خوبی بود، به شرطی که در بازی فردا به برد برسیم.

وی در خاتمه درباره اینکه آیا تیمش در سری A مدعی قهرمانی است، گفت: اینزاگی نمی خواهد بپذیرد، ولی اینتر همچنان مدعی اول قهرمانی است. هر چیزی ممکن است رخ دهد، اما اینتر همچنان شانس اول فتح اسکودتو است.

یوونتوس که در حال حاضر با 15 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی این رقابت هاست، از ساعت 20 فردا (چهارشنبه - به وقت تهران) در استادیوم آلیانتس شهر تورین به مصاف ساسولو می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آلگری: ساسولو با سرمربیگری دیونیسی عالی بازی می نماید، گاهی اوقات بازیکنان باید استراحت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: ساسولو با سرمربیگری دیونیسی عالی بازی می نماید، گاهی اوقات بازیکنان باید استراحت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید