بسکتبال

اکسون دیدارهای با کیفیتی در لیگ بسکتبال نداشت، در یک دقیقه باختیم

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، روز گذشته تیم اکسون در گروه ب به مصاف مس رفسنجان رفت و برابر این تیم با نتیجه 74 به 70 متحمل شکست شد. این آخرین ملاقات اکسون در مرحله مقدماتی (رفت و برگشت) این رقابت ها...

21 فروردین 1401

خبرنگاران تداوم صدرنشینی شهرداری گرگان، پیروزی بی دردسر آویژه صنعت

تهران- خبرنگاران- تیم های شهرداری گرگان و آویژه صنعت پیروز شدند هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی پشت سر بگذارند.

3 فروردین 1400

لیگ NBA، رکورد عجیب ستاره وریرز در شوت 3 امتیازی

ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز، رکورد عجیبی در پرتاب 3 امتیازی از خود به جا گذاشت.

15 بهمن 1399

طرز تهیه ساندویچ هات داگ خانگی

ماه جولای ماه ملی عاشقان هات داگ است و 22 جولای (2 مرداد) روز دنیای هات داگ. اما در مورد تاریخچه هات داگ و هات داگ چیلی تا به حال چیزی شنیده اید؟ تاریخچه هات داگ و هات داگ چیلی یا تند به عنوان ساندویچ محبوب مشهورترین سیاستمداران دنیا و نیز طرز تهیه ساندویچ...

25 شهریور 1399

چراغ سبز به برگزاری قطعی المپیک، ابهامات پساکرونا پا بر جاست!

خبرنگاران - گروه ورزش: چهار ماه از تصمیمی که کمیته بین المللی المپیک (IOC) برای تعویق یک ساله بازی های المپیک توکیو گرفت، می گذرد. طی این مدت البته به دلیل موج های جدید از شیوع و گستردگی کرونا و ادامه تاخت و تاز این ویروس در جهان، اما و اگرهای زیادی در رابطه...

23 شهریور 1399

ورودیه فصل جدید لیگ برتر بسکتبال برای تیم ها معین شد

به گزارش خبرنگاران، حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور که البته هنوز زمان شروع آن تعیین نیست، همچون فصل های گذشته مستلزم پرداخت مبلغی به عنوان ورودیه است.

17 شهریور 1399

حمله ستاره های تنیس به جوکوویچ به خاطر برگزاری تورنمنت دردسرآفرین

تعدادی از بزرگترین ستاره های تنیس دنیا از مرد شماره یک این رشته به خاطر به خطر انداختن جان هم رشته ای های خود انتقاد نموده اند.

9 شهریور 1399

15 ساعت رانندگی ستاره بسکتبال برای حضور در اعتراضات آمریکا

کشور آمریکا این روزها در کنار مقابله با ویروس کرونا شاهد یکسری اعتراضات خیابانی مردم هم هست و نکته جالب حضور ورزشکاران و چهره های سرشناس در این اعتراضات است.

10 مرداد 1399

عماری: برای تیم ملی بسکتبال دوباره برنامه ریزی می کنیم، تکلیف لیگ تا 20 فروردین مشخص می شود

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: با توجه به تعویق المپیک همه برنامه های ما به تعویق افتاد و دوباره برای تیم ملی برنامه ریزی می کنیم، در مورد لیگ هم باید تا 20 فروردین تصمیم گیری کنیم که این کار را انجام می دهیم.

31 اردیبهشت 1399

ورزشکاران میلیونر و پردرآمد سال 2019 را بشناسید

در این مطلب می خواهیم شما را با جزییاتی از درآمدهای پردرآمدترین ورزشکاران از ژوئن 2018 تا ژوئن 2019 آشنا کنیم.

1 فروردین 1399