وزنه برداری قهرمانی دنیا ، درخشان مثل معتمدی؛ خاتمه کار رسول با 2 طلا و یک نقره

به گزارش عینک ارومیه، رقابت های وزنه برداری قهرمانی دنیا با کسب مدال نقره یک ضرب به وسیله رسول معتمدی در دسته 102 کیلوگرم پیگیری شد

وزنه برداری قهرمانی دنیا ، درخشان مثل معتمدی؛ خاتمه کار رسول با 2 طلا و یک نقره

به گزارش گروه ورزشی عینک ارومیه، در ادامه مسابقات وزنه برداری قهرمانی دنیا که از 16 آذر ماه در تاشکند ازبکستان شروع شده، رسول معمدی، نماینده ایران عصر امروز (24 آذر) در دسته 102 کیلوگرم روی تخته رفت.

رسول معتمدی بعد از آنکه در حرکت اول وزنه 170 کیلوگرم را از دست داد، در حرکت دوم این وزنه را بالای سر برد و در حرکت سوم نیز 177 کیلوگرم را مهار کرد. در سرانجام حرکت یک ضرب، وزنه بردار کره جنوبی با رکورد 180 کیلوگرم اول شد، معتمدی در جایگاه دوم نهاده شد و گاسپاریان ارمنستانی نیز به مدال برنز رسید.

در بخش دو ضرب شاهد نمایش درخشان این وزنه بردار ایران بودیم. معتمدی با مهار وزنه 215 کیلوگرم شروع کرد اما در شانس دوم 220 را انداخت. اما در انتخاب سوم او پیروز به بالابردن وزنه 220 کیلوگرمی شد و به مدال طلای دو ضرب رسید. بعلاوه در مجموع نیز او با بالا بردن 397 کیلوگرم اول شد. معتمدی با دو طلا و یک نقره به کار خود سرانجام داد.

در همین وزن ایران یک نماینده دیگر هم داشت. امیر حقوقی در حرکت اول وزنه 167 کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم 172 کیلوگرم را بالای سر برد، اما در حرکت سوم وزنه 175 کیلوگرم را انداخت تا کار خود را در یک ضرب را با رکورد 172 کیلوگرم و رده پنجم تمام کند

.در حرکت دوضرب امیر حقوقی در حرکت اول 210 کیلوگرم و در حرکت دوم 216 کیلوگرم را بالای سر برد، اما در حرکت سوم که وزنه 218 کیلوگرم را انتخاب نموده بود، ناکام ماند. امیر حقوقی با برنز دوضرب و مجموع به کار خود سرانجام داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزنه برداری قهرمانی دنیا ، درخشان مثل معتمدی؛ خاتمه کار رسول با 2 طلا و یک نقره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری قهرمانی دنیا ، درخشان مثل معتمدی؛ خاتمه کار رسول با 2 طلا و یک نقره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید