دفاع سرمربی سپاهان از ساپینتو؛ او باکیفیت است

به گزارش عینک ارومیه، ژوزه مورایس پس از پیروزی 2 بر صفر سپاهان مقابل استقلال در هفته نخست لیگ برتر گفت: بازی عادی و کلاسیکی را دیدیم که آسان نبود. اگر هم ملاقات اول لیگ هم باشد، سخت تر و بدتر می گردد.

دفاع سرمربی سپاهان از ساپینتو؛ او باکیفیت است

تیمی که در خانه خود بازی می نماید، محکوم به برد است و روی بازیکنان استقلال فشار وجود داشت. وی ضمن بیان این جمله گفت: در نیمه اول کوشش کردیم فضاها را ببندیم و بازی را کنترل کنیم. می خواستیم از موقعیت هایی که به وجود می آوریم، استفاده کنیم. در 10 دقیقه اول توانستیم تعادل را به وجود بیاوریم و زمانی که استقلال بازی را در اختیار گرفت، از لحاظ بازپس گیری توپ توانستیم موفقیت خود را نشان دهیم. در آن لحظات خوش شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به تغییراتی که در تیمش به وجود آورد، توضیح داد: بین دو نیمه تغییراتی به وجود آوردیم و جای گیری بازیکنان را درست کردیم. توانستیم فشار خود را افزایش دهیم و روی ضد حمله به گل رسیدیم. جبران برای تیمی که در چنین دیدارهایی گل می خورد، سخت است؛ به ویژه زمانی که هواداری ندارید که از شما حمایت کند.

مورایس با بیان اینکه سپاهان برد شیرینی به دست آورده است، اعلام نمود: قبلاً هم آدم خوش شانسی بودم و امروز هم خوش شانس بودم که برنده این بازی بدون تماشاگر باشم. نمی توانم بگویم بازیکنان ما هم خیلی خوب بودند، اما به آنها تبریک می گویم.

وی درخصوص فزونی در جدال مربیان پرتغالی در نیمه مربیان بیان نمود: هدف من این نیست که درباره نکات ضعف و قدرت تیم مقابل صحبت کنم. بازی آسانی برای دو تیم نبود و از این برد خیلی خشنود هستیم. حریف قابل احترامی داشتیم و نمی خواهم درباره کیفیت مربیان صحبت کنم؛ چون او (ساپینتو) یک مربی باکیفیت است.

سرمربی سپاهان با اشاره مجدد به شانس خوب طلایی پوشان مطرح نمود: خیلی خوش شانس بودیم که بازی بدون تماشاگر بود؛ چون ممکن بود شرایط به گونه دیگری رقم بخورد. با این حال اگر استادیوم پُر از تماشاگر بود، همین فرایند را طی می کردیم و کارمان را با همین روال انجام می دادیم.

مورایس در این مورد که سپاهان موقعیت چندانی به استقلال نداد، گفت: وظیفه مربی ایجاد تعادل است و کوشش می کنیم همواره تعادل را حفظ کنیم. نباید هیچ وقت میزان خودمان از دست بدهیم و این فرایندی است که یک تیم باید حفظ کند. از لحاظ دفاعی انسجام داشتیم، اما به این فکر نمی کنیم که حریف می توانست چه تعداد موقعیت گلزنی خلق کند. هدف ما بازپس گیری توپ برای گلزنی بود و این تنها تفکر ما محسوب می شد.

منبع: فرارو

به "دفاع سرمربی سپاهان از ساپینتو؛ او باکیفیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع سرمربی سپاهان از ساپینتو؛ او باکیفیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید