داماد عصبانی، خانواده زنش را با مسلسل قتل عام کرد

به گزارش عینک ارومیه، خبرنگاران : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از قتل چهار نفر اعضای خانواده و زخمی شدن یک نفر در شهرستان گتوند اطلاع داد و گفت: قاتل مسلح فراری کمتر از یک ساعت در عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.

داماد عصبانی، خانواده زنش را با مسلسل قتل عام کرد

به گزارش به نقل از فارس، سرهنگ حکیم عبداللهی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت سه و 45 دقیقه امروز در شهرستان گتوند داماد یک خانواده چهار نفر از اعضای خانواده همسر خود اعم از پدر زن(که دایی وی بوده)، مادر زن، برادر زن و همسر خود را به قتل رساند و یکی از همسایگان را زخمی کرد.

وی اضافه نمود: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 بلافاصله ماموران کلانتری 13 شهرستان گتوند با فعال سازی گشت های نامحسوس و هدفمند و انجام اقدامات تخصصی قاتل را در کمتر از یک ساعت شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون به کارگیری سلاح و آتش متقابل پای وی را هدف قرار داده و آن را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه کلاشینکف به همراه 13 عدد فشنگ مربوطه کشف شد، گفت: پرونده همچنان در دست آنالیز است.

منبع: اقتصادنیوز

به "داماد عصبانی، خانواده زنش را با مسلسل قتل عام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داماد عصبانی، خانواده زنش را با مسلسل قتل عام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید