حاتمی: لک داد می زد، داور خطا می گرفت، سید جلال پیرِ کرنر است!

به گزارش عینک ارومیه، مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل پرسپولیس پرتاب اوت های خوبی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و داور هم با فریاد لک، برای پرسپولیس خطا می گرفت.

حاتمی: لک داد می زد، داور خطا می گرفت، سید جلال پیرِ کرنر است!

به گزارش خبرنگار ورزشی عینک ارومیه، فرزاد حاتمی بعد از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس گفت: در مسابقه ای که کم موقعیت بود نتیجه را با یک گل واگذار کردیم. یک بار هم توپ را به تیر دروازه حریف زدیم ولی پیروز به گلزنی نشدیم.

وی درباره پرتاب اوت های متعدد نادر محمدی در این بازی عنوان نمود: اوت های خوبی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. فوتبال است؛ یک روز می توان گل زد و یک روز نمی گردد. همه می گویند تیم ما با اوت نتیجه می گیرد ولی در همین هفته ای که گذشت دو سه تیم با اوت نتیجه گرفتند. تیم هایی که عرض زمین را کم کردند تا ما نتوانیم اوت بیندازیم خودشان در بازی دیگری با اوت گل زدند و پیروز شدند.

حاتمی درباره داوری این بازی عنوان نمود: حامد لک در بسیاری از صحنه بی جهت داد می زد و داور خطا می گرفت ولی هیچکدام از صحنه ها خطا نبود.

مهاجم پیکان درباره اینکه سید جلال حسینی یک توپ صددرصد را از دروازه خارج کرد، گفت: سید جلال پیرِ کرنر است (با خنده). او چند هفته است که بیش از انتظار برای تیمش کار می نماید. سید جلال با 38 سال سن از جوان ها بهتر است. نمی دانم درباره جوان ها چه بگویم که هنوز امثال سید جلال و من در حال بازی کردن هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی عینک ارومیه بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاتمی: لک داد می زد، داور خطا می گرفت، سید جلال پیرِ کرنر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاتمی: لک داد می زد، داور خطا می گرفت، سید جلال پیرِ کرنر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید